dc.contributor.advisor |
Jůzl, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Vít, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T06:07:06Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T06:07:06Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20263
|
|
dc.description.abstract |
Pojednání o příchodu jezuitského řádu do českých zemí, jejich činnosti v oblasti šíření náboženství, humanitární práce, sociální péče, kultury, vědy, výchovy a vzdělávání v návaznosti na sociální pedagogiku. Součástí práce je popis činnosti jezuitského řádu v historii a dnes, zmíněna jsou nejvýznačnější jezuitská centra a školy. Zmínka patří nejvlivnějším představitelům řádu dříve a dnes. Na základě provedených řízených standardizovaných rozhovorů je čtenář bakalářské práce seznámen s životními osudy dotazovaných členů řádu a činností řádu v minulosti, současnosti a jejich plánech do budoucna. |
cs |
dc.format |
137 |
cs |
dc.format.extent |
1781616 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Jezuitský řád
|
cs |
dc.subject |
Tovaryšstvo Ježíšovo
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
hygienické podmínky v jezuitských školách
|
cs |
dc.subject |
centra jezuitské vzdělanosti
|
cs |
dc.subject |
nejvýznačnější představitelé řádu
|
cs |
dc.subject |
páter Koniáš
|
cs |
dc.subject |
Klementinum
|
cs |
dc.subject |
Jiří Josef Kamel
|
cs |
dc.subject |
Petr Faber
|
cs |
dc.subject |
sv. František Xaverský
|
cs |
dc.subject |
historie a současnost jezuitského řádu
|
cs |
dc.subject |
stupně škol v jezuitském školství
|
cs |
dc.subject |
organizace škol
|
cs |
dc.subject |
jezuitská mimoškolní výchova
|
cs |
dc.subject |
misionářská činnost
|
cs |
dc.subject |
hodnocení a prokazování znalostí v jezuitských školách z historického pohledu
|
cs |
dc.subject |
J. A. Komenský
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagogika v činnosti jezuitského řádu
|
cs |
dc.subject |
výchova dětí a mládeže dříve a nyní
|
cs |
dc.subject |
sv. Ignác z Loyoly
|
cs |
dc.subject |
Jesuit order
|
en |
dc.subject |
Journeymanship of Jesus
|
en |
dc.subject |
schooling
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
health conditions in jesuit schools
|
en |
dc.subject |
centres of jesuit education
|
en |
dc.subject |
the most powerful representatives of order
|
en |
dc.subject |
priest Konias
|
en |
dc.subject |
Klementinum
|
en |
dc.subject |
Jiri Josef Kamel
|
en |
dc.subject |
Petr Faber
|
en |
dc.subject |
st. Frantisek Xaversky
|
en |
dc.subject |
history and the present of jesuit order
|
en |
dc.subject |
school degrees in jesuit education
|
en |
dc.subject |
organization of schools
|
en |
dc.subject |
jesuit afterschool education
|
en |
dc.subject |
missionary work
|
en |
dc.subject |
evaluation and knowledge results in jesuit schools from the past up to now
|
en |
dc.subject |
J. A. Komensky
|
en |
dc.subject |
social pedagogy in functioning of jesuit order
|
en |
dc.subject |
education of children and youngsters in the past and nowadays
|
en |
dc.subject |
st. Ignac from Loyola
|
en |
dc.title |
Sociální pedagogika v jezuitském školství a její vliv na současný školský systém |
cs |
dc.title.alternative |
Social Pedagogy in Jesuit Educational System and Its Influence on Contemporary Educational System |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocanda, Martin |
|
dc.date.accepted |
2012-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Essay on the arrival of jesuit order into Czech countries, their functioning in the area of spreading religion, humanity work, social care, culture, science, education and schooling in connection with social pedagogy. The work contains a description of jesuit order operation in the past and nowadays, the most important jesuit centres and schools are mentioned. A reference of the most powerful representatives of the order in the past and nowadays. The thesis describes life's story of interviewed members of the order, their functioning in the order in past, nowadays and their plans for the future on the basis of controlled standardized interviews. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23784
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-18 |
|
local.subject |
jezuitské vzdělávání
|
cs |
local.subject |
Jesuit education
|
en |