Logo aneb závislost na značkovém zboží

DSpace Repository

Language: English čeština 

Logo aneb závislost na značkovém zboží

Show simple item record

dc.contributor.advisor Plšková, Alena
dc.contributor.author Tesaříková, Michaela
dc.date.accessioned 2013-10-06T05:43:54Z
dc.date.available 2013-10-06T05:43:54Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20231
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku závislosti na značkovém zboží a na negativní jevy, které souvisí s fenoménem značkového zboží. Teoretická část bakalářské práce obsahuje stručný historický přehled vzniku fenoménu značkového zboží a zabývá se pojmy související s problematikou konzumní společnosti a různými věkovými skupinami. V teoretické části je dále řešeno téma reklamy a nových reklamních strategií, téma pracovních podmínek zaměstnanců, zneužívání dětské práce při výrobě značkového zboží a problém padělků značkového zboží. Praktická část bakalářské práce zahrnuje výzkum, který byl proveden na náhodně vybraném vzorku respondentů. Tento výzkum byl proveden formou ankety a jeho cílem bylo zjistit vztah a informovanost veřejnosti k problematice značkového zboží. cs
dc.format 52 s. cs
dc.format.extent 441423 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značkové zboží cs
dc.subject nadnárodní korporace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject dětská práce cs
dc.subject pracovní podmínky zaměstnanců cs
dc.subject padělatelská činnost cs
dc.subject Branded goods en
dc.subject international corporation en
dc.subject advertising en
dc.subject child labour en
dc.subject employee working conditions en
dc.subject forgery activities en
dc.title Logo aneb závislost na značkovém zboží cs
dc.title.alternative Logo or Addiction to Branded Goods en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Průšová, Lenka
dc.date.accepted 2012-06-08
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses upon problems of addiction to branded goods and negative aspects that are in direct correlation with the phenomenon branded goods represent. Theoretical part contains a brief historical overview of the emergence of branded goods phenomenon and deals with terms describing problems consumer society and different age groups might have. Furthermore the theoretical part covers advertising issues as well as topics on new advertising strategies, employee working conditions, child labour exploitation during branded goods production as well as issues on branded goods imitation. Practical part then contains a survey that was conducted with a number of randomly selected respondents. This study was carried out by means of a poll with an objective to determine attitude towards and a level of awareness of public of various general issues regarding branded goods. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23760
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-25


Files in this item

Files Size Format View
tesaříková_2012_bp.pdf 431.0Kb PDF View/Open
tesaříková_2012_vp.doc 28.5Kb Microsoft Word View/Open
tesaříková_2012_op.pdf 115.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account