dc.contributor.advisor |
Plšková, Alena
|
|
dc.contributor.author |
Tesaříková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T05:43:54Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T05:43:54Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20231
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku závislosti na značkovém zboží a na negativní jevy, které souvisí s fenoménem značkového zboží. Teoretická část bakalářské práce obsahuje stručný historický přehled vzniku fenoménu značkového zboží a zabývá se pojmy související s problematikou konzumní společnosti a různými věkovými skupinami. V teoretické části je dále řešeno téma reklamy a nových reklamních strategií, téma pracovních podmínek zaměstnanců, zneužívání dětské práce při výrobě značkového zboží a problém padělků značkového zboží. Praktická část bakalářské práce zahrnuje výzkum, který byl proveden na náhodně vybraném vzorku respondentů. Tento výzkum byl proveden formou ankety a jeho cílem bylo zjistit vztah a informovanost veřejnosti k problematice značkového zboží. |
cs |
dc.format |
52 s. |
cs |
dc.format.extent |
441423 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Značkové zboží
|
cs |
dc.subject |
nadnárodní korporace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
dětská práce
|
cs |
dc.subject |
pracovní podmínky zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
padělatelská činnost
|
cs |
dc.subject |
Branded goods
|
en |
dc.subject |
international corporation
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
child labour
|
en |
dc.subject |
employee working conditions
|
en |
dc.subject |
forgery activities
|
en |
dc.title |
Logo aneb závislost na značkovém zboží |
cs |
dc.title.alternative |
Logo or Addiction to Branded Goods |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Průšová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2012-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses upon problems of addiction to branded goods and negative aspects that are in direct correlation with the phenomenon branded goods represent. Theoretical part contains a brief historical overview of the emergence of branded goods phenomenon and deals with terms describing problems consumer society and different age groups might have. Furthermore the theoretical part covers advertising issues as well as topics on new advertising strategies, employee working conditions, child labour exploitation during branded goods production as well as issues on branded goods imitation. Practical part then contains a survey that was conducted with a number of randomly selected respondents. This study was carried out by means of a poll with an objective to determine attitude towards and a level of awareness of public of various general issues regarding branded goods. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23760
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-25 |
|