dc.contributor.advisor |
Řehoř, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Lovecká, Milena
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T05:24:46Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T05:24:46Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20195
|
|
dc.description.abstract |
Touto bakalářskou prácí na téma Úroveň připravenosti dětí předškolního věku chci poukázat na důležitost předškolního vzdělávání, které má být startem vzdělávání pro každého jedince v jeho vývoji. Podceňovat by se neměl odklad povinné školní docházky a mělo by se dbát na rady odborníků. O úspěšný vstup do další etapy vzdělávání by se měla snažit jak mateřská škola, tak i rodina dítěte. |
cs |
dc.format |
44 s. |
cs |
dc.format.extent |
2422975 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Individuální vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
rámcový vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
školní zralost
|
cs |
dc.subject |
vývoj dítěte
|
cs |
dc.subject |
Individualized education
|
en |
dc.subject |
nursery school
|
en |
dc.subject |
pre-school age
|
en |
dc.subject |
general education program
|
en |
dc.subject |
child maturity
|
en |
dc.subject |
school development
|
en |
dc.title |
Úroveň připravenosti dětí předškolního věku na povinnou školní docházku |
cs |
dc.title.alternative |
Level of Readiness of Preschool Children for Compulsory Education |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis reviews the level of readiness of pre-school children and Iwould like to point out the importance of pre-school education as the start of education for every individual in his development. The postponement of the compulsory education should not be underestimated and the advices of experts should be respected. Successful entry into the next stage of education should be strived to nursery school as well as child?s family. |
en |
dc.description.department |
Skupina managementu a ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/98
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23593
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
přechod na základní školu
|
cs |
local.subject |
školní zralost
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
school attendance
|
en |
local.subject |
school readiness
|
en |