Integrace žáků s lehkým mentálním postižením na 1. stupni běžných základních škol ve Zlínském kraji.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrace žáků s lehkým mentálním postižením na 1. stupni běžných základních škol ve Zlínském kraji.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Marášková, Ivana
dc.contributor.author Suchoňová, Iva
dc.date.accessioned 2013-10-06T05:22:04Z
dc.date.available 2013-10-06T05:22:04Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20189
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá specifiky ve vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v základních školách praktických a jejich integrací na 1. stupeň běžných základních škol ve Zlínském kraji. Postupně jsou vysvětleny výchozí pojmy, shromážděny poznatky z odborné literatury se zaměřením na možnosti vzdělávání dětí s lehkým mentálním postižením, podmínky, formy a proces školní integrace a význam spolupráce s poradenskými zařízeními. Cílem bakalářské práce je zjistit pohled rodičů na vzdělávání dětí s mentálním postižením v základní škole praktické a v běžné základní škole. cs
dc.format 63 s. (13 709 znaků). cs
dc.format.extent 1673194 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Integrace cs
dc.subject lehké mentální postižení cs
dc.subject edukace cs
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject individuální vzdělávací plán cs
dc.subject evaluace cs
dc.subject poradenský systém cs
dc.subject Integration en
dc.subject mild mental disability en
dc.subject education en
dc.subject assistant teacher en
dc.subject individual education plan en
dc.subject evaluation en
dc.subject advisory system en
dc.title Integrace žáků s lehkým mentálním postižením na 1. stupni běžných základních škol ve Zlínském kraji. cs
dc.title.alternative Integration of Pupils with Mild Mental Disabilities in Lower Primary School Level in the Zlín Region en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mitrychová, Lenka
dc.date.accepted 2012-06-12
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the specifics in the education of students with mild mental disabilities in primary schools and their practical integration of the 1st current level of primary schools in the Zlín region. They are explained in the initial concepts, knowledge gathered from the scientific literature focusing on the educational opportunities of children with mild mental disabilities, conditions, forms and the process of school integration and the importance of cooperation with advisory devices. The aim of the thesis is to opinion on education of parents of mentally handicapped children in elementary school and practice regular elementary school. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24591
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-30
local.subject inkluzivní vzdělávání cs
local.subject mentálně postižené děti cs
local.subject asistenti pedagogů cs
local.subject inclusive education en
local.subject children with mental disabilities en
local.subject teachers’ assistants en


Files in this item

Files Size Format View
suchoňová_2012_bp.pdf 1.595Mb PDF View/Open
suchoňová_2012_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
suchoňová_2012_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account