dc.contributor.advisor |
Marášková, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Suchoňová, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T05:22:04Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T05:22:04Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20189
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá specifiky ve vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v základních školách praktických a jejich integrací na 1. stupeň běžných základních škol ve Zlínském kraji. Postupně jsou vysvětleny výchozí pojmy, shromážděny poznatky z odborné literatury se zaměřením na možnosti vzdělávání dětí s lehkým mentálním postižením, podmínky, formy a proces školní integrace a význam spolupráce s poradenskými zařízeními. Cílem bakalářské práce je zjistit pohled rodičů na vzdělávání dětí s mentálním postižením v základní škole praktické a v běžné základní škole. |
cs |
dc.format |
63 s. (13 709 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
1673194 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Integrace
|
cs |
dc.subject |
lehké mentální postižení
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
asistent pedagoga
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
evaluace
|
cs |
dc.subject |
poradenský systém
|
cs |
dc.subject |
Integration
|
en |
dc.subject |
mild mental disability
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
assistant teacher
|
en |
dc.subject |
individual education plan
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.subject |
advisory system
|
en |
dc.title |
Integrace žáků s lehkým mentálním postižením na 1. stupni běžných základních škol ve Zlínském kraji. |
cs |
dc.title.alternative |
Integration of Pupils with Mild Mental Disabilities in Lower Primary School Level in the Zlín Region |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mitrychová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2012-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the specifics in the education of students with mild mental disabilities in primary schools and their practical integration of the 1st current level of primary schools in the Zlín region. They are explained in the initial concepts, knowledge gathered from the scientific literature focusing on the educational opportunities of children with mild mental disabilities, conditions, forms and the process of school integration and the importance of cooperation with advisory devices. The aim of the thesis is to opinion on education of parents of mentally handicapped children in elementary school and practice regular elementary school. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24591
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-30 |
|
local.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
local.subject |
mentálně postižené děti
|
cs |
local.subject |
asistenti pedagogů
|
cs |
local.subject |
inclusive education
|
en |
local.subject |
children with mental disabilities
|
en |
local.subject |
teachers’ assistants
|
en |