Možnosti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách v městě Brně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách v městě Brně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jilčík, Tomáš
dc.contributor.author Humpolíčková, Eva
dc.date.accessioned 2013-10-06T05:08:44Z
dc.date.available 2013-10-06T05:08:44Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20168
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o problematice a možnostech integrace žáků s dětskou mozkovou obrnou do základní školy běžného typu. Vymezuje základní pojmy a definice, které s touto problematikou souvisí. Seznamuje s edukačním procesem žáků s dětskou mozkovou obrnou. Specifikuje osobnost dítěte s dětskou mozkovou obrnou. Součástí bakalářské práce je ukázka individuálního vzdělávacího plánu. cs
dc.format 47 s. cs
dc.format.extent 337156 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Běžná škola cs
dc.subject speciální škola cs
dc.subject integrace cs
dc.subject dětská mozková obrna cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject individuální vzdělávací plán cs
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject Common school en
dc.subject special school en
dc.subject integration en
dc.subject infantile cerebral palsy en
dc.subject education en
dc.subject individual educating plan en
dc.subject assistant of educator en
dc.title Možnosti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách v městě Brně cs
dc.title.alternative Possibilities of Educating Pupils with Special Educational Needs at Primary Schools in Brno en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, František
dc.date.accepted 2012-06-05
dc.description.abstract-translated The Bachelor Thesis deals with issues and possibilities of integration of pupils with the Infantile Cerebral Palsy to common type of elementary school. It defines basic terms and definitions, which are connected with these issues. It gets acquainted with educational process of the pupils with the Infantile Cerebral Palsy. It specifies the personality of a child with the Infantile Cerebral Palsy. A part of the Bachelor Thesis is a case of individual educating plan. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23510
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-30
local.subject žáci se speciálními vzdělávacími potřebami cs
local.subject základní školy cs
local.subject inkluze cs
local.subject pupils with special educational needs en
local.subject elementary schools en
local.subject inclusions en


Files in this item

Files Size Format View
humpolíčková_2012_bp.pdf 329.2Kb PDF View/Open
humpolíčková_2012_vp.doc 29.5Kb Microsoft Word View/Open
humpolíčková_2012_op.doc 29.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account