dc.contributor.advisor |
Jilčík, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Humpolíčková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T05:08:44Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T05:08:44Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20168
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o problematice a možnostech integrace žáků s dětskou mozkovou obrnou do základní školy běžného typu. Vymezuje základní pojmy a definice, které s touto problematikou souvisí. Seznamuje s edukačním procesem žáků s dětskou mozkovou obrnou. Specifikuje osobnost dítěte s dětskou mozkovou obrnou. Součástí bakalářské práce je ukázka individuálního vzdělávacího plánu. |
cs |
dc.format |
47 s. |
cs |
dc.format.extent |
337156 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Běžná škola
|
cs |
dc.subject |
speciální škola
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
dětská mozková obrna
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
asistent pedagoga
|
cs |
dc.subject |
Common school
|
en |
dc.subject |
special school
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
infantile cerebral palsy
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
individual educating plan
|
en |
dc.subject |
assistant of educator
|
en |
dc.title |
Možnosti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách v městě Brně |
cs |
dc.title.alternative |
Possibilities of Educating Pupils with Special Educational Needs at Primary Schools in Brno |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkora, František |
|
dc.date.accepted |
2012-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor Thesis deals with issues and possibilities of integration of pupils with the Infantile Cerebral Palsy to common type of elementary school. It defines basic terms and definitions, which are connected with these issues. It gets acquainted with educational process of the pupils with the Infantile Cerebral Palsy. It specifies the personality of a child with the Infantile Cerebral Palsy. A part of the Bachelor Thesis is a case of individual educating plan. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23510
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-30 |
|
local.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
inkluze
|
cs |
local.subject |
pupils with special educational needs
|
en |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
inclusions
|
en |