Využití her ve výukových programech na terciárním stupni vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití her ve výukových programech na terciárním stupni vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Grycová, Michaela
dc.date.accessioned 2013-10-06T05:02:15Z
dc.date.available 2013-10-06T05:02:15Z
dc.date.issued 2012-06-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20152
dc.description.abstract Teoretická část práce se zabývá literárními prameny o tématu her. Byly uvedeny různé definice her, byly objasněny teorie her. V navazující části byl popsán vývoj hry v lidském životě od kojeneckého období až po dospělost, byly uvedeny různé druhy her, využití hry v psychologii. Poslední body teoretické části se zabývají prací učitele s hrou a specifikací dospělého účastníka vzdělávání. Praktická část popisuje provedené výzkumné šetření i s jeho výsledky zaměřené na zmapování současné situace využívání her ve výukových programech na terciárním stupni vzdělávání se zaměřením na Fakultu managementu a ekonomiky Univerzity T. Bati ve Zlíně. cs
dc.format 58 cs
dc.format.extent 1523701 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hra cs
dc.subject teorie hry cs
dc.subject terciární vzdělávání cs
dc.subject dospělost cs
dc.subject game en
dc.subject the game theory en
dc.subject tertiary education en
dc.subject adulthood en
dc.title Využití her ve výukových programech na terciárním stupni vzdělávání cs
dc.title.alternative Games in Teaching Programs at the Tertiary Level of Education en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Machů, Eva
dc.date.accepted 2012-09-14
dc.description.abstract-translated The theoretical part deals with literary sources about the games topic. Various definitions of games and games theory have been clarified. In the latter part there was described the games development in human life from infancy to adulthood, were given various types of games and games use in psychology. Teacher?s work with game and specification of adult students were last points of the theoretical part. The practical part describes research and it?s results focused on mapping the current situation of using games in teaching programs at tertiary level of education with a focus on the Faculty of Management and Economics of Tomas Bata University in Zlin. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28304
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-08-22
local.subject didaktické hry cs
local.subject educational games en


Files in this item

Files Size Format View
grycová_2012_bp.pdf 1.453Mb PDF View/Open
grycová_2012_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
grycová_2012_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account