dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Vráblíková, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T05:01:08Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T05:01:08Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20149
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce ?Osobnostní předpoklady pro profesi sociálního pedagoga? se zabývá profesí sociálního pedagoga, jeho osobností, klíčovými kompetencemi, schopnostmi a ostatními předpoklady, které jsou důležité pro výkon dané profese. Práce sociálního pedagoga, jako pomáhajícího profesionála, je náročná a klade vysoké požadavky jak na vědomostní stránku, tak i na stránku sociálně osobnostních vlastností. Praktickou část bakalářské práce tvoří dotazníkový průzkum, zaměřený na srovnání názorů studentů Sociální pedagogiky a pracovníků v pomáhajících profesích, na některé složky osobnosti sociálního pedagoga. |
cs |
dc.format |
80 s. (97 927 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2468305 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagog
|
cs |
dc.subject |
osobnost
|
cs |
dc.subject |
kompetence sociálního pedagoga
|
cs |
dc.subject |
social pedagogy
|
en |
dc.subject |
social pedagogue
|
en |
dc.subject |
personality
|
en |
dc.subject |
competences of social pedagogue
|
en |
dc.title |
Osobnostní předpoklady pro profesi sociálního pedagoga |
cs |
dc.title.alternative |
Personality Requirements for the Profession of a Social Pedagogue |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Růžičková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis ?Personal Qualities for the Profession of Social Pedagogue? focuses on the Profession of Social Pedagogue, his personality, key competences, abilities and other qualifications which are important for performing this profession. The work of social peda-gogue as a helping professional is challenging and it takes high requirements not only for their knowledge background but also for the aspects of socially-personal characteristics. Practical part of this bachelor thesis consists of a questionnaire research focused on the comparison of opinions of Social Pedagogy Students and Workers in the Helping Professions and also on some elements of a personality of social pedagogue. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23822
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
local.subject |
osobnost pedagoga
|
cs |
local.subject |
personality of the teacher
|
en |