dc.contributor.advisor |
Drábková, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Dlabačová, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T04:59:40Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T04:59:40Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20146
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analýza přesvědčovacích prostředků, které se v britské a americké tištěné inzerci používají k upoutání pozornosti čtenářů a k přesvědčení zákazníků o nákupu inzerovaného produktu či služby. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část definuje reklamu, její využití a dopady, přesvědčovací prostředky v marketingu, verbální a neverbální přesvědčovací prostředky a rozvržení jednotlivých prvků v inzerátu. Praktická část zkoumá britské a americké inzeráty a analyzuje přesvědčovací prostředky použité v těchto inzerátech. |
cs |
dc.format |
54 s. (77 742 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2342695 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inzeráty
|
cs |
dc.subject |
přesvědčování
|
cs |
dc.subject |
verbální a neverbální prostředky
|
cs |
dc.subject |
advertisements
|
en |
dc.subject |
persuasion
|
en |
dc.subject |
verbal and nonverbal means
|
en |
dc.title |
Means of Persuasion in British and American Printed Advertising |
cs |
dc.title.alternative |
Means of Persuasion in British and American Printed Advertising |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Miššíková, Gabriela |
|
dc.date.accepted |
2012-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is the analysis of persuasive means in British and American advertisements that are used to attract the reader's attention and to persuade customers to buy the advertised product or service. The thesis consists of the theoretical and practical part. The theoretical part defines advertising, its use and effects, persuasive means in marketing, verbal and nonverbal persuasive means and layout in the advertisements. The practical part researches and analyses the persuasive means used in advertisements. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
24054
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-03 |
|
local.subject |
tištěná inzerce
|
cs |
local.subject |
vizuální řeč
|
cs |
local.subject |
printed advertisements
|
en |
local.subject |
visual communication
|
en |