Means of Persuasion in British and American Printed Advertising

DSpace Repository

Language: English čeština 

Means of Persuasion in British and American Printed Advertising

Show simple item record

dc.contributor.advisor Drábková, Lenka
dc.contributor.author Dlabačová, Romana
dc.date.accessioned 2013-10-06T04:59:40Z
dc.date.available 2013-10-06T04:59:40Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20146
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analýza přesvědčovacích prostředků, které se v britské a americké tištěné inzerci používají k upoutání pozornosti čtenářů a k přesvědčení zákazníků o nákupu inzerovaného produktu či služby. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část definuje reklamu, její využití a dopady, přesvědčovací prostředky v marketingu, verbální a neverbální přesvědčovací prostředky a rozvržení jednotlivých prvků v inzerátu. Praktická část zkoumá britské a americké inzeráty a analyzuje přesvědčovací prostředky použité v těchto inzerátech. cs
dc.format 54 s. (77 742 znaků) cs
dc.format.extent 2342695 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject inzeráty cs
dc.subject přesvědčování cs
dc.subject verbální a neverbální prostředky cs
dc.subject advertisements en
dc.subject persuasion en
dc.subject verbal and nonverbal means en
dc.title Means of Persuasion in British and American Printed Advertising cs
dc.title.alternative Means of Persuasion in British and American Printed Advertising en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Miššíková, Gabriela
dc.date.accepted 2012-06-11
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is the analysis of persuasive means in British and American advertisements that are used to attract the reader's attention and to persuade customers to buy the advertised product or service. The thesis consists of the theoretical and practical part. The theoretical part defines advertising, its use and effects, persuasive means in marketing, verbal and nonverbal persuasive means and layout in the advertisements. The practical part researches and analyses the persuasive means used in advertisements. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 24054
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-03
local.subject tištěná inzerce cs
local.subject vizuální řeč cs
local.subject printed advertisements en
local.subject visual communication en


Files in this item

Files Size Format View
dlabačová_2012_bp.pdf 2.234Mb PDF View/Open
dlabačová_2012_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
dlabačová_2012_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account