Šikanování pedagogických pracovníků a vychovatelů ve vzdělávacím procesu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Oralová, Renata
|
|
dc.contributor.author |
Počinková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T04:53:17Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T04:53:17Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20132
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma ?Šikanování pedagogických pracovníků a vychovatelů ve vzdělávacím procesu? se zabývá negativními vztahy mezi žáky a pedagogy ve výchovně - vzdělávacím procesu. Práce je rozdělena na část teoretickou, která šikanu pedagogů popisuje v konkrétních kapitolách, a část empirickou, kde se objevují dvě metody sběru dat, které se snaží objasnit pohled žáků a samotných pedagogů na tuto problematiku. |
cs |
dc.format |
66s. |
cs |
dc.format.extent |
323759 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
agresor
|
cs |
dc.subject |
oběť
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
násilí
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
vyhoření
|
cs |
dc.subject |
autorita
|
cs |
dc.subject |
nekázeň
|
cs |
dc.subject |
psychika
|
cs |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.subject |
aggressor
|
en |
dc.subject |
victim
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
violence
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
burnout
|
en |
dc.subject |
authority
|
en |
dc.subject |
insubordination
|
en |
dc.subject |
psyche
|
en |
dc.title |
Šikanování pedagogických pracovníků a vychovatelů ve vzdělávacím procesu |
cs |
dc.title.alternative |
Bullying of Teachers and Educators in Educational Process |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašková, Vendula |
|
dc.date.accepted |
2012-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis on "Bullying of teachers and educators in the educational process" deals with the negative relationships between pupils and teachers in education - education. The work is divided into a theoretical part, which describes the bullying of teachers in specific chapters, and an empirical one, where there are two methods of data collection, which seeks to clarify the view of pupils and teachers themselves on this issue. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23683
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-30 |
|
local.subject |
šikana učitelů
|
cs |
local.subject |
bullying of teachers
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account