E-learning a možnosti jeho využití na střední odborné škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

E-learning a možnosti jeho využití na střední odborné škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Opatrný, Pavel
dc.contributor.author Ingr, Miroslav
dc.date.accessioned 2013-10-06T04:49:46Z
dc.date.available 2013-10-06T04:49:46Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20124
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o e-learningu, konkrétně o jeho využití ve výuce předmětů na středních odborných školách (dále SOŠ) ve Zlínském Kraji. Úkolem teoretické části je vedle zpracování základních pojmů z oblasti e-learningu a možností jeho využití v praxi, také poukázat na didaktické aspekty spojené s touto formou vzdělávání a její účinností obecně. Praktická část je zaměřena na zhodnocení využívání e-learningových kurzů pro výuku předmětů na středních školách (dále SŠ) ve Zlínském kraji formou vědeckého kvantitativního výzkumu, který se opírá o názor vedení jednotlivých škol na výuku pomocí e learningových kurzů. cs
dc.format 88 s. cs
dc.format.extent 4388782 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject distanční vzdělávání cs
dc.subject blended learning cs
dc.subject e-learning cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject informační a komunikační technologie cs
dc.subject respondent cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject extramural education en
dc.subject blended learning en
dc.subject e-learning en
dc.subject questionnaire en
dc.subject information and com-munication technology en
dc.subject respondent en
dc.subject quantitative research en
dc.title E-learning a možnosti jeho využití na střední odborné škole cs
dc.title.alternative E-learning and its Possible Use in a Secondary Vocational School en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šmahaj, Jan
dc.date.accepted 2012-06-18
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis investigates e-learning usage at high schools of the Zlin District. Firstly, the theoretical part describes processing of basic e learning constructs and its prac-tical utilization. It also points to didactic implications linked with such a kind of education and its beneficence. Secondly, the practical part compares e learning courses used by various high schools in the Zlin District. It is used a scientific form of quantitative research which is supported by figured data collected from the management of each subject. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24857
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2012-04-30
local.subject e-learning cs
local.subject odborné školy cs
local.subject střední školy cs
local.subject e-learning en
local.subject vocational schools en
local.subject secondary schools en


Files in this item

Files Size Format View
ingr_2012_bp.pdf 4.185Mb PDF View/Open
ingr_2012_vp.zip 18.00Kb Unknown View/Open
ingr_2012_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account