dc.contributor.advisor |
Opatrný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Ingr, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T04:49:46Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T04:49:46Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20124
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o e-learningu, konkrétně o jeho využití ve výuce předmětů na středních odborných školách (dále SOŠ) ve Zlínském Kraji. Úkolem teoretické části je vedle zpracování základních pojmů z oblasti e-learningu a možností jeho využití v praxi, také poukázat na didaktické aspekty spojené s touto formou vzdělávání a její účinností obecně. Praktická část je zaměřena na zhodnocení využívání e-learningových kurzů pro výuku předmětů na středních školách (dále SŠ) ve Zlínském kraji formou vědeckého kvantitativního výzkumu, který se opírá o názor vedení jednotlivých škol na výuku pomocí e learningových kurzů. |
cs |
dc.format |
88 s. |
cs |
dc.format.extent |
4388782 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
distanční vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
blended learning
|
cs |
dc.subject |
e-learning
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
informační a komunikační technologie
|
cs |
dc.subject |
respondent
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
extramural education
|
en |
dc.subject |
blended learning
|
en |
dc.subject |
e-learning
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
information and com-munication technology
|
en |
dc.subject |
respondent
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.title |
E-learning a možnosti jeho využití na střední odborné škole |
cs |
dc.title.alternative |
E-learning and its Possible Use in a Secondary Vocational School |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šmahaj, Jan |
|
dc.date.accepted |
2012-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis investigates e-learning usage at high schools of the Zlin District. Firstly, the theoretical part describes processing of basic e learning constructs and its prac-tical utilization. It also points to didactic implications linked with such a kind of education and its beneficence. Secondly, the practical part compares e learning courses used by various high schools in the Zlin District. It is used a scientific form of quantitative research which is supported by figured data collected from the management of each subject. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24857
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2012-04-30 |
|
local.subject |
e-learning
|
cs |
local.subject |
odborné školy
|
cs |
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
e-learning
|
en |
local.subject |
vocational schools
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |