Studentské hodnocení oboru sociální pedagogika na UTB ve Zlíně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šťastná, Jarmila
|
|
dc.contributor.author |
Lažová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T04:48:54Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T04:48:54Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20123
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem pedagogické evaluace. Práce si klade za cíl přiblížit toto téma širší veřejnosti a seznámit čtenáře s jejími teoretickými východisky. Teoretická část se opírá o vymezení základních pojmů a definic. Následně se pak prakticky věnuje konkrétnímu výzkumu studentského hodnocení, oboru Sociální pedagogiky na UTB ve Zlíně, se zaměřením na poslední ročníky v ukončující akreditaci oboru. |
cs |
dc.format |
68 s. |
cs |
dc.format.extent |
2023195 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Pedagogická evaluace
|
cs |
dc.subject |
studentské hodnocení
|
cs |
dc.subject |
obor sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
edukační prostředí
|
cs |
dc.subject |
sociální klima na vysoké škole
|
cs |
dc.subject |
Educational evaluation
|
en |
dc.subject |
Students' assessment
|
en |
dc.subject |
Social Pedagogic Course
|
en |
dc.subject |
Educational environment
|
en |
dc.subject |
Social climate at the college
|
en |
dc.title |
Studentské hodnocení oboru sociální pedagogika na UTB ve Zlíně |
cs |
dc.title.alternative |
Students' Evaluation of the Social Pedagogy Course at TBU in Zlín |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2012-09-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the subject of education evaluation. The work aims to bring this subject to wider public and to acquaint the reader with its theoretical bases. Theoretical part relies on definition of basic terms and definitions. Furthermore it then practically went for particular research of students' assessment of Social Pedagogic Course on TBU in Zlin focusing on finishing last years in the field of accreditation. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
25041
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
local.subject |
klima školy
|
cs |
local.subject |
vysoké školy
|
cs |
local.subject |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
|
cs |
local.subject |
school environment
|
en |
local.subject |
universities and colleges
|
en |
local.subject |
Tomas Bata University in Zlín
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account