Motivace ke hraní MMORPG (Massively Multiplayer Online Role-Playing Game)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace ke hraní MMORPG (Massively Multiplayer Online Role-Playing Game)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Doňková, Olga
dc.contributor.author Maláčová, Zdeňka
dc.date.accessioned 2013-10-06T04:28:40Z
dc.date.available 2013-10-06T04:28:40Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20096
dc.description.abstract Hlavním cílem této bakalářské práce je zjištění motivace ke hraní MMORPG a ověření obecného názoru, že tyto hry hrají jen teenageři a zjištění průměrné věkové hranice hráčů online her. Na základě získaných údajů od respondentů tento názor potvrdit nebo vyvrátit. Sběr dat byl proveden formou dotazníku v jedné hráčské komunitě a byl porovnán s výzkumy americké univerzity, která se tímto tématem zabývala více jak čtyři roky a měla k dispozici 35 000 respondentů. cs
dc.format 67 s. cs
dc.format.extent 1612776 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Massively multiplayer online role-playing game cs
dc.subject MMORPG cs
dc.subject motivace cs
dc.subject hráč cs
dc.subject World of Warcraft cs
dc.subject online hry cs
dc.subject Massively multiplayer online role -playing game en
dc.subject MMORPG en
dc.subject motivation en
dc.subject games en
dc.subject World of Warcraft en
dc.subject online games en
dc.title Motivace ke hraní MMORPG (Massively Multiplayer Online Role-Playing Game) cs
dc.title.alternative Motivation to Play MMORPG (Massively Multiplayer Online Role-Playing Game) en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nedoma, Ivan
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated The main objective of this thesis is to find motivation to play MMORPG and verification of the general view that these teenagers just play the game and finding the average age of players of online games. Based on data obtained from respondents this opinion to confirm or disprove. Data collection was conducted through a questionnaire in a gaming community and was compared with the American research university that addressed this issue more than four years and had at its disposal 35 000 respondents. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23603
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2012-04-27
local.subject počítačové hry cs
local.subject počítačoví uživatelé cs
local.subject computer games en
local.subject computer users en


Files in this item

Files Size Format View
maláčová_2012_bp.pdf 1.538Mb PDF View/Open
maláčová_2012_vp.doc 37.5Kb Microsoft Word View/Open
maláčová_2012_op.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account