Adaptace dětí na předškolní vzdělání - rozdílnost městských a vesnických mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Adaptace dětí na předškolní vzdělání - rozdílnost městských a vesnických mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Růžičková, Martina
dc.contributor.author Špinková, Valentina
dc.date.accessioned 2013-10-06T04:25:28Z
dc.date.available 2013-10-06T04:25:28Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20091
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá adaptací dětí na předškolní vzdělávání se zaměřením na rozdíl městských a vesnických mateřských škol. V teoretické části se věnuje problematice předškolního věku dítěte, rodině, socializačním činitelům a adaptaci samotné. Cílem praktické části bylo zjistit, jaká je adaptace dětí na prostředí mateřské školy. Praktická část obsahuje přípravu metodiky výzkumné části, realizaci pedagogického výzkumu a prezentaci výsledků tohoto výzkumu. cs
dc.format 87 s. 92754 cs
dc.format.extent 2544501 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject děti cs
dc.subject rodina cs
dc.subject adaptace cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject socializace cs
dc.subject child en
dc.subject family en
dc.subject adaptation en
dc.subject pre-school education en
dc.subject kindergarten en
dc.subject socialization en
dc.title Adaptace dětí na předškolní vzdělání - rozdílnost městských a vesnických mateřských škol cs
dc.title.alternative Adaptation of Children to Preschool Education - The Differences between Town and Village Nursery Schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šťastná, Jarmila
dc.date.accepted 2012-06-13
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the adaptation of children in pre-school education, focusing on the difference between urban and rural kindergartens. The theoretical part is devoted to preschool-age child, family, socializing agents and adaptation itself. The aim of the practical part was to investigate the adaptation of children in the kindergarten environment. The practical part includes the preparation of research methodology, implementation of educational research and presentation of results of this research. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24601
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-04
local.subject mateřské školy cs
local.subject městské školství cs
local.subject města cs
local.subject vesnice cs
local.subject kindergartens en
local.subject urban education en
local.subject cities and towns en
local.subject villages en


Files in this item

Files Size Format View
špinková_2012_bp.pdf 2.426Mb PDF View/Open
špinková_2012_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
špinková_2012_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account