dc.contributor.advisor |
Mitrychová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Janda, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T04:13:49Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T04:13:49Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20073
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této bakalářské práce je zjistit, zda je možné využít metod zážitkové pedagogiky k nápravě konfliktů uvnitř malé sociální skupiny. Jako cílovou skupinu jsem si zvolil sportovní oddíl. Jsem toho názoru, že při hlubším zkoumání by bylo možné přenést získané výsledky i na jiné malé sociální skupiny. Jako například školní třída, nebo pracovní kolektiv. Teoretická část této práce se zaměřuje na vymezení pojmů týkající se zážitkové pedagogiky, mezilidského konfliktu a sociálních skupin, zejména malých sociálních skupin. Praktická část obsahuje popis výzkumu, který se zakládá na dvou sociometrických měřeních ve zkoumané skupině. Druhé měření je provedeno poté, co se skupina účastní dvoudenního kurzu, který je veden pomocí prvků zážitkové pedagogiky. Závěry práce jsou vyvozeny na základě pozorování skupiny během kurzu a porovnání sociometrických měření. |
cs |
dc.format |
53 s. (84 242 znaků), př. 8 s. |
cs |
dc.format.extent |
5514952 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zážitková pedagogika
|
cs |
dc.subject |
sociální skupina
|
cs |
dc.subject |
konflikt
|
cs |
dc.subject |
experiential learning
|
en |
dc.subject |
social groups
|
en |
dc.subject |
interpersonal conflicts
|
en |
dc.title |
Využití zážitkové pedagogiky při řešení intraskupinových konfliktů |
cs |
dc.title.alternative |
Using Experiential Learning in Solving Internal Group Conflicts |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurtíková, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this thesis is finding out, if is possible to use methods of experiential learning to rehabilitate conflicts in small social group. I have choosen sport club as my target group. My opinion is, that with deeper research is possible to transfer obtained data to another small social groups. Such as school classes, or working groups. Theoretical part of this thesis is focusing on defining terms relevant to experiential learning,interpersonal conflicts, and social groups, especially small social groups. Practical part contains description of research, which consists of two sociometric tests in surveyed group. Second test is implemented after two days of programme, that use experiential learning. Results of my thesis are interpreted via observation of group and comparsion of sociometric tests. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24803
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|
local.subject |
zážitková pedagogika
|
cs |
local.subject |
řešení konfliktů
|
cs |
local.subject |
sportovní kluby
|
cs |
local.subject |
sociální skupiny
|
cs |
local.subject |
experience pedagogy
|
en |
local.subject |
solving of conflicts
|
en |
local.subject |
conflicts solving
|
en |
local.subject |
sports clubs
|
en |
local.subject |
social groups
|
en |