dc.contributor.advisor |
Jůzl, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Osičková, Soňa
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T04:12:50Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T04:12:50Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20072
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o teorii umění, estetice, estetické výchově a o socializaci umění, tak jak je formuloval Otakar Hostinský a také jak je hodnotí Miloš Jůzl a Hana Schneiderová. Dále je podán pohled na Hostinského koncepci estetické výchovy, která je rovněž dána do kontextu s hlavními cíli i prostředky estetické výchovy. |
cs |
dc.format |
75 s. |
cs |
dc.format.extent |
538077 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Otakar Hostinský
|
cs |
dc.subject |
estetická výchova
|
cs |
dc.subject |
vkus
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
umění
|
cs |
dc.subject |
pedagogika
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
osvěta
|
cs |
dc.subject |
Otakar Hostinsky
|
en |
dc.subject |
aesthetic education
|
en |
dc.subject |
style
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.subject |
arts
|
en |
dc.subject |
pedagogy
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
enlightenmont
|
en |
dc.title |
Otakar Hostinský a vliv estetické výchovy na socializaci jedince |
cs |
dc.title.alternative |
Otakar Hostinský and the Impact of Aesthetic Education on Socialization of an Individual |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2012-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on the theory of arts, aesthetics, aesthetic education and socialization of art the way Otakar Hostinsky formulated it and the way Milos Juzl and Hana Schneiderova criticised it. It examines Hostinsky's approach to the conception of aesthetic education. This is also put in context of the main aims and means of aesthetic education. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23655
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
local.subject |
Hostinský, Otakar, 1847-1910
|
cs |
local.subject |
Hostinský, Otakar, 1847-1910
|
en |