Integrace žáků s tělesným postižením pohledem pedagogů a intaktních spolužáků na Střední odborné škole ve Slavičíně.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Růžičková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Studenková, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T03:52:28Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T03:52:28Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20059
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku integrace tělesně postižených žáků do běžné střední školy, na pozitivech integrace a faktorech, které ji ovlivňují. Práce je rozčle-něna do tří celků. První kapitola vymezuje pojem a členění tělesného postižení. Zabývá se rovněž vlivem postižení na osobnost jedince a jeho rodinu. Druhá část popisuje integrativní vzdělávání tělesně postižených žáků a činitele, kteří se tohoto procesu aktivně účastní. Zá-věrečná část je věnována výzkumnému šetření, kde zjišťuji názory a postoje pedagogů, spo-lužáků a integrovaných žáků s tělesným postižením na integraci. |
cs |
dc.format |
85 s., 25 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3144500 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
postižení
|
cs |
dc.subject |
tělesné postižení
|
cs |
dc.subject |
mozková obrna
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
školská legislativa
|
cs |
dc.subject |
integrovaný žák
|
cs |
dc.subject |
disability
|
en |
dc.subject |
physical disability
|
en |
dc.subject |
cerebral palsy
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
educational legislation
|
en |
dc.subject |
integrated student
|
en |
dc.title |
Integrace žáků s tělesným postižením pohledem pedagogů a intaktních spolužáků na Střední odborné škole ve Slavičíně. |
cs |
dc.title.alternative |
Integration of Disabled Pupils from the View of their Teachers and Non-Disabled Classmates at Specialised Secondary School in Slavičín |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2012-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on an integration of the disabled pupils in ordinary secondary school, on its positives and factors affecting it. The work is divided into three parts. The first chapter defines a concept and a structure of the disability. It also deals with an influence of the disability on a personality of the individual and his family. The second part describes an integrative learning of the disabled students and factors which are actively involved in this process. The final section is devoted to a research where I find opinions and attitudes of the teachers, the classmates and the integrated students to the integration. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24589
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-30 |
|
local.subject |
tělesně postižené děti
|
cs |
local.subject |
školská integrace
|
cs |
local.subject |
children with physical disabilities
|
en |
local.subject |
school integration
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account