Canisterapie a její uplatnění u žáků ZŠ praktické

DSpace Repository

Language: English čeština 

Canisterapie a její uplatnění u žáků ZŠ praktické

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kitliňská, Jana
dc.contributor.author Jarošová, Eliška
dc.date.accessioned 2013-10-06T03:47:56Z
dc.date.available 2013-10-06T03:47:56Z
dc.date.issued 2012-06-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20050
dc.description.abstract Bakalářská práce ?Canisterapie a její uplatnění u žáků ZŠ praktické? pojednává o možnosti využití terapeutické metody canisterapie v rámci edukačního procesu u žáků s lehkou mentální retardací. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř kapitol. První tři kapitoly jsou teoretické a zaměřují se na vymezení pojmů ? canisterapie, žáky s lehkou mentální retardací a edukace žáků s lehkou mentální retardací. Čtvrtá kapitola je výzkumným projektem, jehož hlavním cílem je zjištění vlivu canisterapie u žáků s lehkou mentální retardací ve speciálně pedagogické péči-logopedické. cs
dc.format 82 s. cs
dc.format.extent 2251693 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Canisterapie cs
dc.subject mentální retardace cs
dc.subject edukace cs
dc.subject logopedická péče cs
dc.subject ZŠ praktická cs
dc.subject Animal assisted therapy en
dc.subject mental retardation en
dc.subject education en
dc.subject speech therapy en
dc.subject school practical en
dc.title Canisterapie a její uplatnění u žáků ZŠ praktické cs
dc.title.alternative Canistherapy and its Application by Students of a Practical Primary School en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Polepilová, Renata
dc.date.accepted 2012-09-11
dc.description.abstract-translated Thesis "Animal assisted therapy and its application in primary school pupils," discusses the therapeutic possibilities of animal assisted therapy methods in the educational process for students with mild mental retardation. The thesis is divided into four chapters. The first three chapters are theoretical and are focused on defining the concept - canine, students with mild mental retardation and education of students with mild mental retardation. The fourth chapter is a research project whose main objective is to determine the effect of ani-mal assisted therapy for children with mild mental retardation in special education, speech therapy care. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28297
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2012-08-22
local.subject praktické školy cs
local.subject mentálně postižené děti cs
local.subject animoterapie cs
local.subject special schools en
local.subject children with mental disabilities en
local.subject animotherapy en


Files in this item

Files Size Format View
jarošová_2012_bp.pdf 2.147Mb PDF View/Open
jarošová_2012_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
jarošová_2012_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account