Canisterapie a její uplatnění u žáků ZŠ praktické
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kitliňská, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Jarošová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T03:47:56Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T03:47:56Z |
|
dc.date.issued |
2012-06-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20050
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce ?Canisterapie a její uplatnění u žáků ZŠ praktické? pojednává o možnosti využití terapeutické metody canisterapie v rámci edukačního procesu u žáků s lehkou mentální retardací. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř kapitol. První tři kapitoly jsou teoretické a zaměřují se na vymezení pojmů ? canisterapie, žáky s lehkou mentální retardací a edukace žáků s lehkou mentální retardací. Čtvrtá kapitola je výzkumným projektem, jehož hlavním cílem je zjištění vlivu canisterapie u žáků s lehkou mentální retardací ve speciálně pedagogické péči-logopedické. |
cs |
dc.format |
82 s. |
cs |
dc.format.extent |
2251693 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Canisterapie
|
cs |
dc.subject |
mentální retardace
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
logopedická péče
|
cs |
dc.subject |
ZŠ praktická
|
cs |
dc.subject |
Animal assisted therapy
|
en |
dc.subject |
mental retardation
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
speech therapy
|
en |
dc.subject |
school practical
|
en |
dc.title |
Canisterapie a její uplatnění u žáků ZŠ praktické |
cs |
dc.title.alternative |
Canistherapy and its Application by Students of a Practical Primary School |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Polepilová, Renata |
|
dc.date.accepted |
2012-09-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis "Animal assisted therapy and its application in primary school pupils," discusses the therapeutic possibilities of animal assisted therapy methods in the educational process for students with mild mental retardation. The thesis is divided into four chapters. The first three chapters are theoretical and are focused on defining the concept - canine, students with mild mental retardation and education of students with mild mental retardation. The fourth chapter is a research project whose main objective is to determine the effect of ani-mal assisted therapy for children with mild mental retardation in special education, speech therapy care. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28297
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2012-08-22 |
|
local.subject |
praktické školy
|
cs |
local.subject |
mentálně postižené děti
|
cs |
local.subject |
animoterapie
|
cs |
local.subject |
special schools
|
en |
local.subject |
children with mental disabilities
|
en |
local.subject |
animotherapy
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account