Vliv vrstevníků na formování hodnotového žebříčku dospívajících
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Součková, Helena
|
|
dc.contributor.author |
Páleníková, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T03:42:52Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T03:42:52Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20040
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vývojem adolescenta v období dospívání, s podrobnějším zaměřením na tělesné a psychické změny, a sebeuvědomování si vlastního já. Popisuje jednotlivé faktory, které ovlivňují utváření hodnotového žebříčku dospívajících, z nichž nejvýraznější podíl má rodina, vrstevníci a škola. Dále se zaměřuje na společnost vrstevníků a adolescentů a vztahy vznikající mezi chlapci a dívkami. Zároveň vymezuje postavení jednotlivce uvnitř kolektivu spolužáků. Jednotlivé kapitoly jsou zakončeny dílčím závěrem. Součástí praktické části je výzkum vlivu vrstevníků na hodnotový žebříček dospívajících, který byl proveden formou dotazníku na gymnáziu a střední škole. |
cs |
dc.format |
52 s. |
cs |
dc.format.extent |
793415 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Adolescence
|
cs |
dc.subject |
dospívání
|
cs |
dc.subject |
identita
|
cs |
dc.subject |
hodnoty
|
cs |
dc.subject |
hodnotová orientace
|
cs |
dc.subject |
mládež
|
cs |
dc.subject |
názor
|
cs |
dc.subject |
osobnost
|
cs |
dc.subject |
postoj
|
cs |
dc.subject |
psychický vývoj
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
sebehodnocení
|
cs |
dc.subject |
sebepojetí
|
cs |
dc.subject |
tělesný vývoj
|
cs |
dc.subject |
vliv
|
cs |
dc.subject |
vrstevníci
|
cs |
dc.subject |
vztahy
|
cs |
dc.subject |
Adolescence
|
en |
dc.subject |
identity
|
en |
dc.subject |
values
|
en |
dc.subject |
value orientations
|
en |
dc.subject |
youth
|
en |
dc.subject |
opinion
|
en |
dc.subject |
personality
|
en |
dc.subject |
attitude
|
en |
dc.subject |
mental development
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
self-evaluation
|
en |
dc.subject |
self-concept
|
en |
dc.subject |
physical development
|
en |
dc.subject |
influence
|
en |
dc.subject |
peers
|
en |
dc.subject |
relationships
|
en |
dc.title |
Vliv vrstevníků na formování hodnotového žebříčku dospívajících |
cs |
dc.title.alternative |
Influence of Peers on Shaping Scale of Values of Adolescents |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Macháčková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2012-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
My graduation work deals with development of adolescent in the time of growing up with focus on physical and psychological changes and self-awareness. There are described the particular factors that influence formation of the adolescent value chain. The most significant share of values has family, peers and school. The next focuses on the adolescents and peers and emerging relationships between boys and girls. Simultaneously it is also defined the position of individual within a group of classmates. In a practical part there is the influence research of the peers to values of adolescents which was conducted through a questionnaire at the grammar school and secondary school. Every chapter is finished by the own end. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23660
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-03-30 |
|
local.subject |
životní hodnoty
|
cs |
local.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
life values
|
en |
local.subject |
personality development
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account