dc.contributor.advisor |
Jůzlová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Kabelková, Ilona
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T03:38:15Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T03:38:15Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20030
|
|
dc.description.abstract |
Téma této bakalářské práce pojednává o asociálních projevech chování a školní zralosti u dětí předškolního věku. V teoretické části jsou shromážděny poznatky o vývoji dětí v předškolním věku, vlivu rodiny i pedagogů. Dále je vymezen pojem školní zralost, projevy asociálního chování, vývoj kresby, její význam a využití. V praktické části jsou vyhodnoceny kresby dětí z hlediska projevů asociálního chování a posouzení úrovně školní zralosti. |
cs |
dc.format |
55 |
cs |
dc.format.extent |
4660634 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
školní zralost
|
cs |
dc.subject |
asociální projevy a chování
|
cs |
dc.subject |
kresba
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
preschool age
|
en |
dc.subject |
school readiness
|
en |
dc.subject |
asocial manifestations and behaviour
|
en |
dc.subject |
drawing
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.title |
Asociální projevy a chování v kresbách předškoláků a jejich školní zralost |
cs |
dc.title.alternative |
Asocial Manifestations and Behaviour in Drawings of Preschool Children and Their School Readiness |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vízdal, František |
|
dc.date.accepted |
2012-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my Batchelor's work deals with asocial behavioral manifestations and school readiness of preschool age children. The findings about preschool age children evolution and influence of family and teachers are in the theoretical part of my work. I also talk about terms school readiness, asocial behavioral manifestations, drawing development, its sense and use. Children's drawings from the view of the asocial behavioral manifestations and evaluation of the level of school readiness are evaluated in the practical part of my work. |
en |
dc.description.department |
Katedra psychologie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23530
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-11 |
|
local.subject |
dětská kresba
|
cs |
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
psychodiagnostika
|
cs |
local.subject |
children's drawing
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
psychodiagnostics
|
en |