[NEOBHÁJENO] Zajištění výuky finanční gramotnosti a její problémy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Vyhlídalová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T03:27:51Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T03:27:51Z |
|
dc.date.issued |
2012-06-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20010
|
|
dc.description.abstract |
Současná nízká úroveň finanční gramotnosti úzce souvisí s nnedostatečnou pozorností, která byla dříve věnována finančnímu vzdělávání. Vybudování uceleného systému vzdělávání finanční gramotnosti pro všechny věkové kategorie je náročný úkol, který nelze splnit v krátkém časovém horizontu. Zpracování vzhodných učebnic a učebních pomůcek pro jednotlivé cílové skupiny a jejich ověřování v praxi je jedním z dílčích kroků k dosažení vytčeného cíle. |
cs |
dc.format |
77 s. |
cs |
dc.format.extent |
14134127 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Finanční gramotnost
|
cs |
dc.subject |
finanční vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
učebnice
|
cs |
dc.subject |
učební pomůcka
|
cs |
dc.subject |
Financial literacy
|
en |
dc.subject |
financial education
|
en |
dc.subject |
textbook
|
en |
dc.subject |
teaching aid
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Zajištění výuky finanční gramotnosti a její problémy |
cs |
dc.title.alternative |
Teaching Financial Literacy and its Problems |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kitliňská, Jana |
|
dc.date.accepted |
2012-09-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The current low of financial literacy is closely related to the lack of attention that was previously devoted to financial education. Establishing a comprehensive system of financial literacy education for all ages is a difficult task that can not be met in the short term. Development of appropriate terxtbooks and teaching aids for various target groups and their validation in practice is one of incremental steps to achieve the desired objektive. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
neobhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/224
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28306
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2012-08-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account