Hapticko-taktilní schopnosti u dětí předškolního věku se zrakovým postižením

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hapticko-taktilní schopnosti u dětí předškolního věku se zrakovým postižením

Show simple item record

dc.contributor.advisor Marášková, Ivana
dc.contributor.author Hnilová, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-06T03:22:50Z
dc.date.available 2013-10-06T03:22:50Z
dc.date.issued 2011-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20006
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá hmatovými schopnostmi u dětí se zrakovým postižením a bez zrakového postižení v předškolním období. V teoretické části je popsána problematika zra-kového postižení, dítě se zrakovým postižením v předškolním období, jeho vývoj a výcho-va, dále význam a podstata hmatu, způsoby jeho rozvoje a pomůcky na rozvoj hmatového vnímání. Praktická část se zabývá analýzou hmatových schopností u dětí se zrakovým po-stižením a bez zrakového postižení. cs
dc.format 69 s. (22 s.). (117 000 znaků) cs
dc.format.extent 3734599 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zrakové postižení cs
dc.subject poruchy binokulárního vidění cs
dc.subject nevidomost cs
dc.subject slabozrakost cs
dc.subject dítě předškolního věku cs
dc.subject hmat cs
dc.subject hmatové vnímání cs
dc.subject Visual impairment en
dc.subject disorders of binocular vision en
dc.subject blindness en
dc.subject purblindness en
dc.subject preschool child en
dc.subject touch en
dc.subject tactile perception en
dc.title Hapticko-taktilní schopnosti u dětí předškolního věku se zrakovým postižením cs
dc.title.alternative Haptic-Tactile Abilities of Preschool Children with Visual Disabilities en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mitrychová, Lenka
dc.date.accepted 2012-06-19
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis deals with tactile abilities of children with and without visual disabili-ties in preschool age. There are described the problematics of a visual disability in my the-oretical part, then a preschool child with a visual disability, its education and upbringing, the meaning and significance of touch, means of its development and the aids for tactile abilities development and the aids for tactile abilities development. The practical part fo-cuses on analysing tactile abilities of children with visual disabilities and children without visual disabilities. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24181
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-03
local.subject slepé děti cs
local.subject blind children en


Files in this item

Files Size Format View
hnilová_2012_bp.pdf 3.561Mb PDF View/Open
hnilová_2012_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
hnilová_2012_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account