dc.contributor.advisor |
Marášková, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Hnilová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T03:22:50Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T03:22:50Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20006
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá hmatovými schopnostmi u dětí se zrakovým postižením a bez zrakového postižení v předškolním období. V teoretické části je popsána problematika zra-kového postižení, dítě se zrakovým postižením v předškolním období, jeho vývoj a výcho-va, dále význam a podstata hmatu, způsoby jeho rozvoje a pomůcky na rozvoj hmatového vnímání. Praktická část se zabývá analýzou hmatových schopností u dětí se zrakovým po-stižením a bez zrakového postižení. |
cs |
dc.format |
69 s. (22 s.). (117 000 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3734599 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zrakové postižení
|
cs |
dc.subject |
poruchy binokulárního vidění
|
cs |
dc.subject |
nevidomost
|
cs |
dc.subject |
slabozrakost
|
cs |
dc.subject |
dítě předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
hmat
|
cs |
dc.subject |
hmatové vnímání
|
cs |
dc.subject |
Visual impairment
|
en |
dc.subject |
disorders of binocular vision
|
en |
dc.subject |
blindness
|
en |
dc.subject |
purblindness
|
en |
dc.subject |
preschool child
|
en |
dc.subject |
touch
|
en |
dc.subject |
tactile perception
|
en |
dc.title |
Hapticko-taktilní schopnosti u dětí předškolního věku se zrakovým postižením |
cs |
dc.title.alternative |
Haptic-Tactile Abilities of Preschool Children with Visual Disabilities |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mitrychová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2012-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis deals with tactile abilities of children with and without visual disabili-ties in preschool age. There are described the problematics of a visual disability in my the-oretical part, then a preschool child with a visual disability, its education and upbringing, the meaning and significance of touch, means of its development and the aids for tactile abilities development and the aids for tactile abilities development. The practical part fo-cuses on analysing tactile abilities of children with visual disabilities and children without visual disabilities. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24181
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-03 |
|
local.subject |
slepé děti
|
cs |
local.subject |
blind children
|
en |