Možnosti a bariéry v domácím vzdělávání dětí a mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti a bariéry v domácím vzdělávání dětí a mládeže

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novotná, Jarmila
dc.contributor.author Múdra, Bohuslava
dc.date.accessioned 2013-10-06T03:11:22Z
dc.date.available 2013-10-06T03:11:22Z
dc.date.issued 2011-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19984
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá tématem možností a bariér domácího vzdělávání dětí a mládeže. Je rozdělena do šesti kapitol a první tři tvoří teoretickou část práce. První kapitola se zabývá alternativními přístupy ve výchově a vzdělávání, zejména jejich vývojem ve světě i u nás a vývojem domácího vzdělávání v USA a Evropě i v České republice. Druhá kapitola popisuje domácí vzdělávání s jeho legislativním ukotvením u nás a třetí kapitola se věnuje samotným možnostem a bariérám domácího vzdělávání s rozborem motivace rodin pro domácí vzdělávání a metodami využívanými při domácím vzdělávání. Čtvrtá až šestá kapitola tvoří praktickou část práce a zabývají se výzkumem možností a bariér domácího vzdělávání prostřednictvím názorů a postojů rodičů, pedagogů, studentů a žáků. cs
dc.format 100 s. (107 728 znaků) cs
dc.format.extent 4287084 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject alternativní vzdělávání cs
dc.subject alternativní školy cs
dc.subject domácí vzdělávání cs
dc.subject možnosti a bariéry domácího vzdělávání cs
dc.subject alternative education en
dc.subject alternative schools en
dc.subject home schooling en
dc.subject opportunities and barriers to home education en
dc.title Možnosti a bariéry v domácím vzdělávání dětí a mládeže cs
dc.title.alternative Opportunities and Barriers in Homeschooling of Children and Youth en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2012-06-12
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the possibilities and barriers to home education of children and youth. It is divided into six chapters and the first three forms the theoretical part. The first chapter deals with alternative approaches in education, in particular the developments around the world and domestic and the development of education in the U.S. and Europe and in the Czech Republic. The second chapter describes home schooling with its legislative anchor for us and the third chapter deals with the actual possibilities and barriers of home education with an analysis of the motivation for home schooling families and methods used in a home education. From the fourth to sixth chapters consists of practical work and deals with research opportunities and barriers to home education through the opinions and attitudes of parents, teachers, students and pupils. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23856
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-30


Files in this item

Files Size Format View
múdra_2012_bp.pdf 4.088Mb PDF View/Open
múdra_2012_vp.zip 151.6Kb Unknown View/Open
múdra_2012_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account