dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Lazárková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T03:09:05Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T03:09:05Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19981
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá začleňováním průřezových témat do výuky povinných předmětů na gymnáziu. V teoretické části pojednává o kurikulární reformě českého školství, zaměřuje se blíže na Bílou knihu, rámcový vzdělávací program, školní vzdělávací program, klíčové kompetence a průřezová témata. V praktické části bakalářské práce pak byl proveden dotazníkový průzkum na gymnáziu ve Zlínském kraji týkající se začleňování průřezových témat do výuky povinných předmětů. |
cs |
dc.format |
61 s. (95 992 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1962864 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rámcový vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
školní vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
průřezová témata
|
cs |
dc.subject |
klíčové kompetence
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
framework educational program
|
en |
dc.subject |
school educational program
|
en |
dc.subject |
cross-curricular topics
|
en |
dc.subject |
key competencies
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Začlenění průřezových témat do výuky povinných předmětů na gymnáziu |
cs |
dc.title.alternative |
Cross-Curricular Topic Incorporation into the Compulsory Subject Education at a 4-year Grammar School and Higher Grades of an 8-year Grammar School |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2012-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with cross-curricular topic incorporation into the compulsory subject education at a grammar school. Theoretical part is focused on Czech education curricular reform, especially so-called White book, framework educational program, school educational program, key competencies and cross-curricular topics. Questionnaire survey concerning cross-curricular topic incorporation into the compulsory subject education was performed at one Zlin region grammar school in the practical part of the thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24869
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
local.subject |
gymnázia
|
cs |
local.subject |
předmětové kurikulum
|
cs |
local.subject |
high schools
|
en |
local.subject |
subject curriculum
|
en |