dc.contributor.advisor |
Marášková, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Hudečková, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T03:02:10Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T03:02:10Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19967
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tématem Prevence dyslexie a dysgrafie u dětí předškolního věku. Mým cílem je zjistit jaká je informovanost učitelek mateřských škol o této prevenci a to, jak k ní přistupují. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí a to z části teoretické a praktické. V části teoretic-ké se věnuji nejdříve popisu a vývoji dítěte předškolního věku, dále popisuji dyslexii a dys-grafii ? její příčiny, projevy a diagnostiku. Poslední kapitola je zaměřená na prevenci dys-lexie a dysgrafie pomocí rozvoje jednotlivých dílčích oblastí. Praktická část je zaměřená na informovanost učitelek o prevenci dyslexie a dysgrafie. Dále na to, jak jednotlivé oblasti ony samy u dětí rozvíjí. |
cs |
dc.format |
92 s. (129 311 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
1772933 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dítě předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
školní zralost
|
cs |
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
dyslexie
|
cs |
dc.subject |
dysgrafie
|
cs |
dc.subject |
metoda Dobrého startu
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
preschool children
|
en |
dc.subject |
school maturity
|
en |
dc.subject |
specific learning disabilities
|
en |
dc.subject |
Dyslexia
|
en |
dc.subject |
Dysgraphia
|
en |
dc.subject |
method Good start
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.title |
Prevence dyslexie a dysgrafie u dětí předškolního věku |
cs |
dc.title.alternative |
Prevention of Dyslexia and Dysgraphia in Preschool Children |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mitrychová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2012-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor Thesis deals with the topic of Prevention of Dyslexia and Dysgraphia at preschool children. The aim is to find out the level of Kindregarten teachers' awareness of the prevention and how they approach it. The Bachelor Thesis consists of two parts, theoretical part and practical part. The theoetical part describes the preschool child and its development, dyslexia and dysgraphia - its cau-ses, symptoms and diagnostics. The last chapter focuses on the prevention of dyslexia and dysgraphia through development individual areas. The practical part focuses on the Kindergarten teachers' awareness of the prevention of dyslexia and dysgraphia, and on how they develop these areas at children. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24182
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|