dc.contributor.advisor |
Novotná, Jarmila
|
|
dc.contributor.author |
Mořická, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T03:01:14Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T03:01:14Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19965
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou hodnocení ve vzdělávacím procesu, téma je pojato převážně z pohledu vzdělávání dospělých v organizaci. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část obsahuje teoretické přiblížení základních pojmů dané problematiky, vymezuje organizaci jako sociální systém, teorii učení a vzdělávání v organizaci. Závěr teoretické části patří hodnocení vzdělávání, jak z pohledu vzdělávání v organizaci, tak z pedagogického hlediska. Druhá část ? praktická se zabývá výzkumem vztahů mezi absolvovanými kurzy soft skills a změnou v úrovni reakce, znalostí a chování zaměstnanců státní správy a samosprávy. Výzkum je veden pomocí dotazníkového šetření a škálování. |
cs |
dc.format |
85 s. (109800 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
4757080 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Pedagogická evaluace
|
cs |
dc.subject |
evaluace
|
cs |
dc.subject |
pedagogika
|
cs |
dc.subject |
hodnocení žáků
|
cs |
dc.subject |
ověřování znalostí
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací standardy
|
cs |
dc.subject |
Educational evaluation
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.subject |
pedagogy
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.subject |
verification of knowledge
|
en |
dc.subject |
educational standards
|
en |
dc.title |
Hodnocení ve vzdělávání zaměstnanců Zlínského kraje |
cs |
dc.title.alternative |
Evaluation of Employee Training in the Zlín Region |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prusáková, Viera |
|
dc.date.accepted |
2012-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the assessment in education, the theme is conceived primarily in terms of adult education organization. The work consists of two main parts. The first part contains the basic concepts of the theoretical approach of the issue, defines the organization as a social system theory of learning and education organization. Conclusion The theoretical part includes evaluation of education, both in terms of education in the organization, from a pedagogical aspect. The second part - practical research deals with the relationship between soft skills courses taken and the change in level of response, knowledge and behavior of civil servants and local government. Research is conducted through a questionnaire survey and scaling. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24484
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|
local.subject |
vzdělávání zaměstnanců
|
cs |
local.subject |
měkké kompetence
|
cs |
local.subject |
employee training and education
|
en |
local.subject |
soft skills
|
en |