Sociální a osobnostní vývoj dítěte

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální a osobnostní vývoj dítěte

Show simple item record

dc.contributor.advisor Plšková, Alena
dc.contributor.author Hladůvková, Sylvie
dc.date.accessioned 2013-10-06T02:56:32Z
dc.date.available 2013-10-06T02:56:32Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19957
dc.description.abstract Práce je zaměřena jednak na rodičovskou výchovu, jednak na školní prostředí, jaká negativa, ale i pozitiva přináší. Zmiňovala jsem také širší společenské vlivy, které zahrnují především komunikaci s vrstevníky. Nesprávným přístupem pedagogů a rodiny vznikají pro dítě zátěžové situace, které negativně ovlivňují zdravý vývoj dítěte. Důležitost sebedůvěry prozdravý vývoj dítěte. Správnou komunikací učitel - žák, předcházíme demotivaci žáka. Ve výzkumné části je prezentován přístup pedagogů a rodiny žáků naší školy a jejich vliv na úspěšnost dítěte ve škole. Respektováním individuálních zvláštností dítěte předcházíme jeho přetíženosti. cs
dc.format 47 stran cs
dc.format.extent 436879 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rodina cs
dc.subject dítě cs
dc.subject škola cs
dc.subject pedagog cs
dc.subject výchova cs
dc.subject žák cs
dc.subject učení cs
dc.subject motivace cs
dc.subject školní výkon cs
dc.subject školní úspěšnost a neúspěšnost cs
dc.subject poruchy učení cs
dc.subject family en
dc.subject child en
dc.subject school en
dc.subject teacher en
dc.subject education en
dc.subject pupil en
dc.subject learning difficulteies en
dc.subject motivation en
dc.subject school performance en
dc.subject school success and failure en
dc.subject learning disorder en
dc.title Sociální a osobnostní vývoj dítěte cs
dc.title.alternative Social and Personality Development of a Child en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated The work is focused both on parental education, and on the school environment, which negative, but also brings positives. I also mentioned broader social influences, which include primarily communication with peers. Improper attitude of teachers and families for a child created stressful situations that negatively affect the child's healthy development.The importance of confidence for healthy child development. Good communications teacher - pupil, we prevent the lack of motivation of the pupil. The research section presents the approach of teachers and pupils of our school families and their influence on the child's success in school. Respecting the child's individual traits we prevent its overload. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23490
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-30
local.subject rozvoj osobnosti cs
local.subject vývoj dítěte cs
local.subject učitel a žák cs
local.subject mezilidská komunikace cs
local.subject personality development en
local.subject child development en
local.subject teacher and learner en
local.subject interpersonal communication en


Files in this item

Files Size Format View
hladůvková_2012_bp.pdf 426.6Kb PDF View/Open
hladůvková_2012_vp.doc 27.5Kb Microsoft Word View/Open
hladůvková_2012_op.doc 28.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account