Multikulturní kompetence učitele na základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Multikulturní kompetence učitele na základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Černíčková, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-06T02:33:00Z
dc.date.available 2013-10-06T02:33:00Z
dc.date.issued 2011-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19913
dc.description.abstract Téma mé bakalářská práce spočívá ve vymezení pojmu multikulturní kompetence učitele na základní škole. Teoretická část pojednává o multikulturalismu, multikulturní výchově, obecných kompetencích učitele a multikulturních kompetencích učitele. Z teoretických poznatků vychází část praktická. V rámci výzkumu, za využití výzkumné metody Delphi, získám definici pojmu multikulturní kompetence vytvořenou experty na základě jejich zkušeností. cs
dc.format 69 s. cs
dc.format.extent 3535555 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject multikulturní výchova cs
dc.subject multikulturní kompetence cs
dc.subject multicultural education en
dc.subject multicultural competence en
dc.title Multikulturní kompetence učitele na základní škole cs
dc.title.alternative Multicultural Competences in a Primary School Teacher en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurtíková, Michaela
dc.date.accepted 2012-06-14
dc.description.abstract-translated The subject of my bachelor thesis lies in the definition of the concept multicultural teacher competence in basic schools. The theoretical part deals with multiculturalism,multicultural education, general teacher competence and multicultural teacher competence. The practical part is based on the theoretical knowledge. In the research using the Delphi research method I get a definition of multicultural competence formulated by experts and based on their experience. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24290
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-04
local.subject pedagogické kompetence cs
local.subject multikulturalita cs
local.subject základní školy cs
local.subject pedagogical skills en
local.subject cultural diversity en
local.subject elementary schools en


Files in this item

Files Size Format View
černíčková_2012_bp.pdf 3.371Mb PDF View/Open
černíčková_2012_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
černíčková_2012_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account