Kvalita života dospívajících z neúplných rodin
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Machů, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Pšurná, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T02:31:14Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T02:31:14Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19910
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je přiblížit veřejnosti život dospívajících z neúplné rodiny. Pozornost je věnována jejich potřebám a jejich současnému osobnímu životu. Teoretická část práce vymezuje pojmy jako rodina, neúplná rodina, kvalita života a dospívání. Výzkumná část práce pomocí kvantitativního a kvalitativního zkoumání zjišťuje, jaká je kvalita života dospívajících z neúplných rodin, a jaké potřeby (hodnoty) jsou pro ně v životě nejdůležitější. |
cs |
dc.format |
56 s |
cs |
dc.format.extent |
1400627 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
neúplná rodina
|
cs |
dc.subject |
kvalita života
|
cs |
dc.subject |
dospívání
|
cs |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
single parent family
|
en |
dc.subject |
quality of life
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.title |
Kvalita života dospívajících z neúplných rodin |
cs |
dc.title.alternative |
The Quality of Life of Adolescents from Single Parent Families |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of work is to introduce the life of the adolescents from a single parent family to the public. The Attention is devoted to their needs and their current personal life. The Theoretical part defines terms such as family, single parent family, quality of life, adolescence. The part of research inquires what the quality of the adolescent from a single parent family life is and what needs (values) are the most important for them, involving the quantitative and qualitative measures. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24825
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-03 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account