Autoevaluace školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Autoevaluace školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dofková, Alena
dc.contributor.author Kramná, Eva
dc.date.accessioned 2013-10-06T02:26:07Z
dc.date.available 2013-10-06T02:26:07Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19899
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je přispět k řešení problematiky vlastního hodnocení školy pomocí komparace evaluačních procesů prováděných na vybraných školách. Teoretická část poskytuje ucelený přehled o základních pojmech, metodách a postupech, které školy využívají při svém hodnocení. V praktické části jsou uvedeny poznatky získané z kvalitativního výzkumu realizovaného za účelem zjištění skutečné situace v konkrétních středních školách. Proces autoevaluace je komplexně analyzován, od jeho plánování až po tvorbu zprávy vlastního hodnocení. cs
dc.format 66 s. cs
dc.format.extent 1357421 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject evaluace cs
dc.subject autoevaluace cs
dc.subject evaluační nástroje cs
dc.subject hodnocení cs
dc.subject evaluation en
dc.subject self-evaluation en
dc.subject evaluation tools en
dc.subject assesment en
dc.title Autoevaluace školy cs
dc.title.alternative School self-evaluation en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2012-06-19
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to contribute to deal with school self-evaluation by comparison of the evaluation process carried out in selected schools. The theoretical part provides a comprehensive overview of basic concepts, methods and practices that schools use in their evaluation. In practical part is mentioned knowledge gained from qualitative research conducted to determine the actual situation in concrete high schools. Self-evaluation process is comprehensively analyzed from its planning to the creation of self-evaluation report. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24863
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-03
local.subject autoevaluace školy cs
local.subject school self-evaluation en


Files in this item

Files Size Format View
kramná_2012_bp.pdf 1.294Mb PDF View/Open
kramná_2012_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
kramná_2012_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account