Autoevaluace školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dofková, Alena
|
|
dc.contributor.author |
Kramná, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T02:26:07Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T02:26:07Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19899
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je přispět k řešení problematiky vlastního hodnocení školy pomocí komparace evaluačních procesů prováděných na vybraných školách. Teoretická část poskytuje ucelený přehled o základních pojmech, metodách a postupech, které školy využívají při svém hodnocení. V praktické části jsou uvedeny poznatky získané z kvalitativního výzkumu realizovaného za účelem zjištění skutečné situace v konkrétních středních školách. Proces autoevaluace je komplexně analyzován, od jeho plánování až po tvorbu zprávy vlastního hodnocení. |
cs |
dc.format |
66 s. |
cs |
dc.format.extent |
1357421 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
evaluace
|
cs |
dc.subject |
autoevaluace
|
cs |
dc.subject |
evaluační nástroje
|
cs |
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.subject |
self-evaluation
|
en |
dc.subject |
evaluation tools
|
en |
dc.subject |
assesment
|
en |
dc.title |
Autoevaluace školy |
cs |
dc.title.alternative |
School self-evaluation |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2012-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to contribute to deal with school self-evaluation by comparison of the evaluation process carried out in selected schools. The theoretical part provides a comprehensive overview of basic concepts, methods and practices that schools use in their evaluation. In practical part is mentioned knowledge gained from qualitative research conducted to determine the actual situation in concrete high schools. Self-evaluation process is comprehensively analyzed from its planning to the creation of self-evaluation report. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24863
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-03 |
|
local.subject |
autoevaluace školy
|
cs |
local.subject |
school self-evaluation
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account