dc.contributor.advisor |
Šťastná, Jarmila
|
|
dc.contributor.author |
Jakoubková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T02:21:57Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T02:21:57Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19891
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku návykových látek. V teoretické části jsou popsáni zástupci návykových látek, drogová prevence, závislost, ovlivňující faktory a charakteristika vývojového období. Cílem praktické části je zjistit, jaké jsou rozdíly ve zkušenostech žáků 6. a 9. ročníků na dvou základních školách. Výzkum probíhal ve městě Bystřice pod Hostýnem pomocí dotazníkového šetření. Výsledky budou poskytnuty zpět pedagogickým pracovníkům těchto škol. |
cs |
dc.format |
69 s. |
cs |
dc.format.extent |
1606098 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
drogy
|
cs |
dc.subject |
drogová prevence
|
cs |
dc.subject |
závislost
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
drugs
|
en |
dc.subject |
drug prevention
|
en |
dc.subject |
addiction
|
en |
dc.subject |
basic school
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.title |
Zkušenosti žáků 6. a 9. tříd s vybranými návykovými látkami |
cs |
dc.title.alternative |
Experience of Sixth and Ninth Grade Elementary Pupils with Selected Addictive Substances |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šalenová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the issue of addictive substances. In the theoretical part are described the representatives of addictive substances, drug prevention, addiction, affecting factors and characteristics of a developmental period. The aim of the practical part is to find out what are the differences in experience of the students in the sixth and ninth grades at two elementary schools. The research conducted in Bystřice pod Hostýnem, using questionnaire survey. The results will be given back to educators of these schools. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24801
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
local.subject |
zneužívání drog
|
cs |
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
Bystřice pod Hostýnem (Česko)
|
cs |
local.subject |
drug abuse
|
en |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
Bystřice pod Hostýnem (Czechia)
|
en |