Program Erasmus jako podpora multikulturní společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Program Erasmus jako podpora multikulturní společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kašpárková, Svatava
dc.contributor.author Litošová, Dominika
dc.date.accessioned 2013-10-06T01:58:05Z
dc.date.available 2013-10-06T01:58:05Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19849
dc.description.abstract Teoretická část bakalářské práce je zaměřena především na program Erasmus. Popisuje jeho strukturu a působení v Evropě. Další část se věnuje objasnění základního pojmosloví souvisejícího s multikulturalismem a multikulturní společností. Praktická část dokazuje, že absolventi programu Erasmus jsou připraveni žít v multikulturní společnosti. Především jsou obohaceni o nové zkušenosti a respektují cizince i odlišné kultury. Výzkum je proveden dotazníkovým šetřením mezi absolventy programu Erasmus v České republice i v zahraničí. cs
dc.format 62 cs
dc.format.extent 1927754 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Erasmus cs
dc.subject multikulturní společnost cs
dc.subject interkulturní komunikace cs
dc.subject interkulturní psychologie cs
dc.subject sociální skupina cs
dc.subject multikulturní výchova cs
dc.subject Erasmus en
dc.subject multicultural society en
dc.subject intercultural communication en
dc.subject intercultural psychology en
dc.subject social group en
dc.subject multicultural education en
dc.title Program Erasmus jako podpora multikulturní společnosti cs
dc.title.alternative The Erasmus Programme as a Support of Multicultural Society en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated The theoretical part of bachelor's thesis is focused on Erasmus programme. The bachelor's thesis describes the structure of Erasmus Programme and its activities in Europe. Another part clarifies the basic terminology associated with multiculturalism and multicultural society. In the practical part I prove that graduates of Erasmus programme are prepared to live to live in a multicultural society. Particularly, they are enchired by new experiences and respect foreigners and different cultures. The research is perfomed by questionnaire survey among graduates of Erasmus programme in Czech Republic and abroad. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24812
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-04
local.subject Program Erasmus cs
local.subject Erasmus (program) en


Files in this item

Files Size Format View
litošová_2012_bp.pdf 1.838Mb PDF View/Open
litošová_2012_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
litošová_2012_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account