Násilí mezi žáky: definice šikany
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jílek, Dalibor
|
|
dc.contributor.author |
Slezáčková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T01:53:50Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T01:53:50Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19840
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma ?Násilí mezi žáky: definice šikany? pojednává o použití fyzického či psychického násilí jednoho žáka na druhého, kdy toto násilí může vyústit do procesu šikany, který je zde definován na základě analogie čtvercového schématu skutkové podstaty trestného činu. Odhaluje osobnost agresora a oběti z psychologického hlediska. |
cs |
dc.format |
49 s. |
cs |
dc.format.extent |
670018 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: škola
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
násilí
|
cs |
dc.subject |
agresor
|
cs |
dc.subject |
oběť
|
cs |
dc.subject |
trestný čin
|
cs |
dc.subject |
skutková podstata trestného činu
|
cs |
dc.subject |
Keywords: school
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.subject |
violence
|
en |
dc.subject |
aggressor
|
en |
dc.subject |
victim
|
en |
dc.subject |
offence
|
en |
dc.subject |
crime
|
en |
dc.subject |
body of the offence
|
en |
dc.title |
Násilí mezi žáky: definice šikany |
cs |
dc.title.alternative |
Violence between Peers: Definition of Bullying |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaňková, Zdeňka |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelors thesis deals with use of physical or psychical violence among students, where this violence can gradually lead to bullying. Bullying is defined based on analogy with fulfilling the four main aspect of the body of the offence. It reveals the nature of the aggressor and victim from the psychological point of view. |
en |
dc.description.department |
Katedra práva a právní vědy |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23719
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-04-30 |
|
local.subject |
násilí ve škole
|
cs |
local.subject |
žáci
|
cs |
local.subject |
oběti šikany
|
cs |
local.subject |
school violence
|
en |
local.subject |
learners
|
en |
local.subject |
victims of bullying
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account