Socializace dětí staršího školního věku s logopedickou poruchou koktavost
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Řeháčková, Helena
|
|
dc.contributor.author |
Havlíčková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T01:22:30Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T01:22:30Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19781
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na socializaci dětí s koktavostí, na jejich začlenění mezi své vrstevníky, respektive mezi své spolužáky. V teoretické části se zaměřím na vědní obor logo-pedii, která se koktavostí zabývá, a na nejčastější logopedické vady. Další kapitolu teoretické části věnuji samotné koktavosti a v poslední kapitole se budu zabývat socializací a roli žáka ve třídě. Cílem praktické části je zjistit zda děti s koktavostí mají nebo nemají problémy se začlenit mezi své spolužáky, ale také jak koktavost ovlivňuje jejich běžný život. Výzkum byl prove-den u dětí staršího školního věku docházející ke stejnému logopedovi formou dotazníků. |
cs |
dc.format |
54 s. (69 405 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2909833 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
koktavost
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
starší školní věk
|
cs |
dc.subject |
stuttering
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.subject |
older school age
|
en |
dc.title |
Socializace dětí staršího školního věku s logopedickou poruchou koktavost |
cs |
dc.title.alternative |
Socialisation of Older School Age Children with a Stuttering Disorder |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mitrychová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2012-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on the socialization of children with stuttering among their peers, among their classmates. The theoretical part is focused on speech therapy, witch deals with stuttering and the most common speech defects. Another chapter of the theoretical part is devoted to stut-tering itself and in the last chapter I probe the role of socialization and pupil in the class. The aim of the practical part is to determine whether children with stuttering do have or doesnt have problems with integration into class colective, but also how stuttering affects their daily life. Research conducted from questionnaires for school children attending to speech terapist. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24305
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
local.subject |
děti staršího školního věku
|
cs |
local.subject |
balbutici
|
cs |
local.subject |
teen-agers
|
en |
local.subject |
stutterers
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account