Socializace dětí staršího školního věku s logopedickou poruchou koktavost

DSpace Repository

Language: English čeština 

Socializace dětí staršího školního věku s logopedickou poruchou koktavost

Show simple item record

dc.contributor.advisor Řeháčková, Helena
dc.contributor.author Havlíčková, Eliška
dc.date.accessioned 2013-10-06T01:22:30Z
dc.date.available 2013-10-06T01:22:30Z
dc.date.issued 2011-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19781
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na socializaci dětí s koktavostí, na jejich začlenění mezi své vrstevníky, respektive mezi své spolužáky. V teoretické části se zaměřím na vědní obor logo-pedii, která se koktavostí zabývá, a na nejčastější logopedické vady. Další kapitolu teoretické části věnuji samotné koktavosti a v poslední kapitole se budu zabývat socializací a roli žáka ve třídě. Cílem praktické části je zjistit zda děti s koktavostí mají nebo nemají problémy se začlenit mezi své spolužáky, ale také jak koktavost ovlivňuje jejich běžný život. Výzkum byl prove-den u dětí staršího školního věku docházející ke stejnému logopedovi formou dotazníků. cs
dc.format 54 s. (69 405 znaků) cs
dc.format.extent 2909833 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject koktavost cs
dc.subject socializace cs
dc.subject starší školní věk cs
dc.subject stuttering en
dc.subject socialization en
dc.subject older school age en
dc.title Socializace dětí staršího školního věku s logopedickou poruchou koktavost cs
dc.title.alternative Socialisation of Older School Age Children with a Stuttering Disorder en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mitrychová, Lenka
dc.date.accepted 2012-06-07
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on the socialization of children with stuttering among their peers, among their classmates. The theoretical part is focused on speech therapy, witch deals with stuttering and the most common speech defects. Another chapter of the theoretical part is devoted to stut-tering itself and in the last chapter I probe the role of socialization and pupil in the class. The aim of the practical part is to determine whether children with stuttering do have or doesnt have problems with integration into class colective, but also how stuttering affects their daily life. Research conducted from questionnaires for school children attending to speech terapist. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24305
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2012-05-04
local.subject děti staršího školního věku cs
local.subject balbutici cs
local.subject teen-agers en
local.subject stutterers en


Files in this item

Files Size Format View
havlíčková_2012_bp.pdf 2.775Mb PDF View/Open
havlíčková_2012_vp.doc 219Kb Microsoft Word View/Open
havlíčková_2012_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account