Životní styl učitelek mateřských škol.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Životní styl učitelek mateřských škol.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kutnohorská, Jana
dc.contributor.author Volfová, Irena
dc.date.accessioned 2013-10-06T01:19:57Z
dc.date.available 2013-10-06T01:19:57Z
dc.date.issued 2011-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19776
dc.description.abstract Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zjistit a porovnat životní styl učitelek mateřských škol, které žijí a pracují ve městě a na vesnici. Dále jsem se snažila nalézt dílčí rozdíly a poukázat na ně. Proto jsem do této oblasti zařadila sebevzdělávání, hodnocení, zájmy, stravovací návyky a hierarchii hodnot učitelek mateřských škol. Pro svou práci jsem zvolila kvalitativní i kvantitativní výzkum, přičemž při kvalitativním výzkumu jsem využila polostrukturované interview a metodu vytváření trsů s prvky otevřeného kódování. Kvantitativní výzkum jsem využila pouze pro zpracování posuzovacích škál. Výsledky výzkumu byly překvapivé. Nejdůležitější pro mne bylo zjištění objemu stresu a neznalost technik, kterými by učitelky stresové situace zvládly. cs
dc.format 62 s. (86 325 znaků). cs
dc.format.extent 2450036 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject životní styl cs
dc.subject stres cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject učitelka mateřské školy cs
dc.subject děti cs
dc.subject lifestyle en
dc.subject stress en
dc.subject leisure en
dc.subject kindergarten teacher en
dc.subject children en
dc.title Životní styl učitelek mateřských škol. cs
dc.title.alternative The Lifestyle of Nursery School Teachers. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2012-06-19
dc.description.abstract-translated The main goal of my bachelor's study was to find out and compare a lifestyle of female nursery teachers, who live and work in the city and in the village. Secondly I tried to find out and show partial differences. That's the reason why i have put in this area selfeducation, evaluation, interests, eating habits and value hierarchy of female nursery teachers. I have chosen a quality and quantity research for my study, when doing the quality research I have used a half structured interview and cluster making method with open coding components. I have used the quantity research only for processing of assessment scales. The study results were surprising. To me the most important detection was the volume of the stress of female nursery teachers and ignorance of techniques, how to handle the stress situations. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24200
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-04
local.subject učitelky mateřských škol cs
local.subject women kindergarten teachers en


Files in this item

Files Size Format View
volfová_2012_bp.pdf 2.336Mb PDF View/Open
volfová_2012_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
volfová_2012_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account