dc.contributor.advisor |
Vaňková, Zdeňka
|
|
dc.contributor.author |
Pospíšilová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T01:15:55Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T01:15:55Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19765
|
|
dc.description.abstract |
Zpracované téma bakalářské práce s názvem ?Adopce a adaptace dítěte do rodiny.? Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část pojednává o procesu, kterým osvojitelé musí projít, legislativě a důležitosti přípravy prostředí, do kterého dítě přichází. Empirická část se zaměřuje na kvalitativní výzkum, který je veden formou rozhovorů a vyhodnocen. |
cs |
dc.format |
48 s. |
cs |
dc.format.extent |
808208 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Adopce
|
cs |
dc.subject |
adaptace
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
náhradní rodinná péče
|
cs |
dc.subject |
orgán sociálně - právní ochrany dětí
|
cs |
dc.subject |
právní legislativa
|
cs |
dc.subject |
Adoption
|
en |
dc.subject |
adaptation
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
alternative parental care
|
en |
dc.subject |
socially-legal authority of a children's protection
|
en |
dc.subject |
legal legislation
|
en |
dc.title |
Adopce a adaptace dítěte do rodiny |
cs |
dc.title.alternative |
Adoption and Adaptation of a Child in the Family |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vodičková, Miroslava |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The compiled theme of the Bachelor thesis named ?Adoption and adaptation of a child to a family?. The thesis is divided into two parts. The theoretical part makes concern with a process which adopters have to come through, legislation and importance of the preparation of the environment where the child is coming to. The practical part concentrates on qualitative research, which is led in the form of discussion and assessment. |
en |
dc.description.department |
Katedra práva a právní vědy |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23687
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-04-25 |
|
local.subject |
adoptované děti
|
cs |
local.subject |
adopted children
|
en |