Vztah dětí předškolního věku k pohybovým aktivitám
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Melichárek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Kovalová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T01:07:54Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T01:07:54Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19750
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vztahem dětí předškolního věku k pohybovým aktivitám. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti vývoje dítěte předškolního věku, zabývá se tělesnou výchovou dětí, rovinou pohybu a pohybových aktivit. Zmiňuji i mimoškolní trávení času, které se taktéž týká pohybové aktivity. Praktickou část tvoří výzkum, který probíhal prostřednictvím dotazníkového šetření. Zjišťování informací od rodičů a učitelek mateřských škol v návaznosti na pohybové aktivity. Tento výzkum zkoumá míru pohybové aktivity v mateřské škole i mimo ni. Výzkum byl také zaměřen na pohybové dovednosti, které by měly ovládat děti předškolního věku. |
cs |
dc.format |
66 s. (93 421 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
1892116 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
pohybová aktivita
|
cs |
dc.subject |
tělesná výchova
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
preschool
|
en |
dc.subject |
physical activity
|
en |
dc.subject |
physical education
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
leisisure
|
en |
dc.title |
Vztah dětí předškolního věku k pohybovým aktivitám |
cs |
dc.title.alternative |
Attitudes of Preschool Children to Physical Activities |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2012-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the relationship between preschool children and physical activities. The theoretical part defines the basic concepts of preschool child development, physical education, movement and physical activities. The practical research involved a questionnaire and a survey of parents and teachers in kindergartens in relation to physical activities and beyond. My research also focused on skills which should help control preschool children. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24185
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
pohybové hry
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
movement games
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account