dc.contributor.advisor |
Plšková, Alena
|
|
dc.contributor.author |
Pešek, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T01:02:13Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T01:02:13Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19740
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zejména charakterizovat poruchy rodiny, které negativně ovlivňují vývoj dítěte. V teoretické části se práce věnuje rodině, jejím funkcím a funkčnosti, podrobněji charakterizuje dysfunkční rodinu, její poruchy a typologii. Zabývá se také vzory rodičů ve výchově a postoji k projevovaným poruchám chování a snaží se nastínit několik možností nápravy takového jednání. Praktická část je zaměřena na zjištění, kolik procent odsouzených, umístěných ve VV Praha ? Ruzyně a objektu Velké Přílepy, vyrůstalo v dysfunkční rodině a zda měli v průběhu dospívání sklony k asociálnímu chování. |
cs |
dc.format |
59 s. (88 499 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1343712 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Asocialita
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
dysfunkční rodina
|
cs |
dc.subject |
postoj
|
cs |
dc.subject |
vzor chování
|
cs |
dc.subject |
poruchy chování
|
cs |
dc.subject |
Asociality
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
dysfunctional family
|
en |
dc.subject |
attitude
|
en |
dc.subject |
pattern of behavior
|
en |
dc.subject |
behavior disorders
|
en |
dc.title |
Dysfunkční rodina, její vzory a postoje k asocialitě dětí a mládeže |
cs |
dc.title.alternative |
Dysfunctional Family, Its Patterns and Attitudes to Antisociality of Children and Youth |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Želásko, Petr |
|
dc.date.accepted |
2012-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this work is to characterize the disorders of the family, which negatively affect the child development. The theoretical part deals with the family, its features and functionality, detailed characterization of the dysfunctional family, its faults and typology. It also deals with patterns of parents in education, their attitudes to behavioural disorders and tries to outline some possibilities for remedying such conduct. The practical part is focused on determining how many per cent of prisoners, placed in remand prison Praha - Ruzyně and Velké Přílepy, have grown up in a dysfunctional family and that during adolescence had a propensity for an asocial behavior. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23671
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-26 |
|
local.subject |
problémová rodina
|
cs |
local.subject |
životní vzory
|
cs |
local.subject |
problem families
|
en |
local.subject |
lifestyle models
|
en |