dc.contributor.advisor |
Vavřík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Čelanský, Dušan
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T01:01:41Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T01:01:41Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19739
|
|
dc.description.abstract |
Cíl této práce je především explorační, tedy zjistit stav daného jevu ? larpu a deskriptivní chce informovat čtenáře o fenoménu ?her na hrdiny?, má snahu ho s tímto tématem blíže seznámit, objasňuje jev samotný, tzn. hry na hrdiny s důrazem na larp. Přičemž empirická část bakalářské práce je zaměřena na kvalitativní sociologické šetření, zaměřené na to, zda hráči larpu tvoří v pravém smyslu slova subkulturu. Práce se zaměřuje na historii larpu, na propojení larpu a volného času, a na jeho definování jako kulturního fenomenu. Empirickým východiskem je zúčastněné pozorování hráčů larpu, doplněné o rozhovory s hráči. Také je použita metoda analýzy dokumentů. |
cs |
dc.format |
94 s. |
cs |
dc.format.extent |
1347866 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Larp
|
cs |
dc.subject |
hry na hrdiny
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
subkultura
|
cs |
dc.subject |
Larp
|
en |
dc.subject |
role-playing games
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
subculture
|
en |
dc.title |
Hry na hrdiny jako oblast zájmu sociální pedagogiky |
cs |
dc.title.alternative |
Playing Heroes As an Area of Interest for Social Pedagogy |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dolák, Antonín |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this paper is primarily exploratory and descriptive wishes to informreaders about the phenomenon of "playing games", it tends to get to know this issue, illustrates the phenomenon itself, ie. role-playing game with an emphasis on LARP.Taking the empirical part of this thesis is focused on qualitative sociological investigationfocused on whether LARP players are in the true sense of the term subculture. The work focuses on the history of the LARP. LARP links and leisure and its definition as a cultural phenomenon. Empirical basis is LARP players participant observation supplemented by interviews with players and also the method of analysis of documents. |
en |
dc.description.department |
Katedra společenských věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23437
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-30 |
|