Grafické projevy dětí ZŠ - využití při diagnostice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Grafické projevy dětí ZŠ - využití při diagnostice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jašková, Vendula
dc.contributor.author Slatinská, Miluše
dc.date.accessioned 2013-10-06T00:48:44Z
dc.date.available 2013-10-06T00:48:44Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19712
dc.description.abstract Grafické projektivní techniky, jejich význam a uplatnění ve školní praxi, konkrétně v oboru poradenství, se staly teoretickým a metodickým základem pro zamyšlení se nad otázkami jejich relevantnosti v resortu školství. Práce prezentuje za tímto účelem formální a obsahovou analýzu produktů činnosti u třech dětí mladšího školního věku. Největším přínosem této práce je praktické prověření grafických projektivních metod, jejichž předností je výraznější individuální přístup k osobnosti. cs
dc.format 68 s., 11 s. příloh (29 363) cs
dc.format.extent 7964005 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Grafické projektivní techniky cs
dc.subject diagnostika cs
dc.subject projekce cs
dc.subject Test stromu - Baumtest cs
dc.subject Kresba lidské postavy - DAP cs
dc.subject volná kresba cs
dc.subject grafologie cs
dc.subject analýza kresby cs
dc.subject analýza písma cs
dc.subject psychoanalýza cs
dc.subject obsahová analýza cs
dc.subject formální analýza cs
dc.subject písmo cs
dc.subject kresba cs
dc.subject mladší školní věk cs
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject sociálně patologické jevy cs
dc.subject Graphic projective techniques en
dc.subject diagnostics en
dc.subject projection en
dc.subject Baumtest - Tree test en
dc.subject Draw-A-Person Test - DAP en
dc.subject freehand drawing en
dc.subject graphology en
dc.subject analysis of drawing en
dc.subject analysis of writing en
dc.subject psychoanalysis en
dc.subject content analysis en
dc.subject formal analysis en
dc.subject writing en
dc.subject drawing en
dc.subject younger school-age en
dc.subject social pedagogy en
dc.subject phenomena of social pathology en
dc.title Grafické projevy dětí ZŠ - využití při diagnostice cs
dc.title.alternative Graphic Expressions of Elementary School Pupils - Use in Diagnostics en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Prášilová, Halka
dc.date.accepted 2012-06-08
dc.description.abstract-translated Graphic projective techniques, their importance and use in school practice, specifically in the field of counseling, became the theoretical and methodical basis for reflections on questions about their relevance within the school system. For those purposes, the work presents formal and content analysis of products resulting from activities of three children in younger school age. The greatest contribution of this work is examination of practical application of graphic projective methods whose advantage is more significant individual approach to personality. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23717
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27
local.subject základní školy cs
local.subject dětská kresba cs
local.subject elementary schools en
local.subject children's drawing en


Files in this item

Files Size Format View
slatinská_2012_bp.pdf 7.595Mb PDF View/Open
slatinská_2012_vp.doc 30Kb Microsoft Word View/Open
slatinská_2012_op.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account