dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Polášek, Lubomír
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T00:36:05Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T00:36:05Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19691
|
|
dc.description.abstract |
V mé bakalářské práci se zaměřuji na oblast marketingové komunikace, jež je často opomíjena v mnoha společnostech. V práci popisuji prvky marketingových komunikací, jako jsou: reklama, PR, podpora prodeje, přímý marketing a to vše zaměřené na užití v internetovém prosředí. Hlavní cíl mojí práce je zanalyzovat tyto marketingové nástroje ve společnosti VHQ Consulting s.r.o. a následně srovnat činnost marketingových komunikací v kokurenčním prostředí a v poslední části práce jsou navrhnuta možná doporučení ke zlepšení stávající situace ve společnosti. |
cs |
dc.format |
47 s. (66 478 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2616963 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
the Internet
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.title |
Analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti VHQ Consulting s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
A Marketing Communications Analysis of VHQ Consulting, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kressová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2012-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis is focused on the often-neglected marketing communications? area among many companies. In my bachelor thesis are described parts of the marketing communications such as the Internet advertising, PR, sales promotion and direct marketing in an online sphere. The main goal of my thesis is to analyze those marketing tools in the VHQ Consulting s.r.o. company and then compare their activities in the competitive environment, and in the last part of my bachelor thesis, is to propose possible improvements of the current state within the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
19570
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|