Analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti VHQ Consulting s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti VHQ Consulting s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Polášek, Lubomír
dc.date.accessioned 2013-10-06T00:36:05Z
dc.date.available 2013-10-06T00:36:05Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19691
dc.description.abstract V mé bakalářské práci se zaměřuji na oblast marketingové komunikace, jež je často opomíjena v mnoha společnostech. V práci popisuji prvky marketingových komunikací, jako jsou: reklama, PR, podpora prodeje, přímý marketing a to vše zaměřené na užití v internetovém prosředí. Hlavní cíl mojí práce je zanalyzovat tyto marketingové nástroje ve společnosti VHQ Consulting s.r.o. a následně srovnat činnost marketingových komunikací v kokurenčním prostředí a v poslední části práce jsou navrhnuta možná doporučení ke zlepšení stávající situace ve společnosti. cs
dc.format 47 s. (66 478 znaků) cs
dc.format.extent 2616963 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Internet cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject the Internet en
dc.subject promotion en
dc.subject sales promotion en
dc.subject customers en
dc.title Analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti VHQ Consulting s.r.o. cs
dc.title.alternative A Marketing Communications Analysis of VHQ Consulting, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kressová, Petra
dc.date.accepted 2012-06-14
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis is focused on the often-neglected marketing communications? area among many companies. In my bachelor thesis are described parts of the marketing communications such as the Internet advertising, PR, sales promotion and direct marketing in an online sphere. The main goal of my thesis is to analyze those marketing tools in the VHQ Consulting s.r.o. company and then compare their activities in the competitive environment, and in the last part of my bachelor thesis, is to propose possible improvements of the current state within the company. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 19570
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
polášek_2012_bp.pdf 2.495Mb PDF View/Open
polášek_2012_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
polášek_2012_op.zip 15.84Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account