Rodina, škola a jejich vliv na výchovu a vzdělání dítěte
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sýkora, František
|
|
dc.contributor.author |
Schneiderková, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T00:41:00Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:32Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1967
|
|
dc.description.abstract |
Rodinou se uskutečňuje společenský adaptace dítěte, jeho začleňování do společnosti. Rodina určuje sociální status dítěte a způsob výchovy je pro dítě zázemím, ze kterého bude vycházet, až založí vlastní rodinu. Společnost má eminentní zájem na tom, aby rodinné prostředí bylo prvořadým zdrojem pozitivních výchovných podnětů. V současné společnosti je úloha rodiny těsně spjata s úlohou školy. Škola přispívá svou odbornou péčí k tomu, aby dítě využilo svých schopností a mohlo se pod vedením učitelů plně rozvíjet. Rodina a škola, jako dvě podstatné sociální instituce procházejí řadou změn. Tyto reformy přinášejí možnost i nutnost změnit úroveň komunikace a spolupráce obou těchto institucí. |
cs |
dc.format |
45 s. |
cs |
dc.format.extent |
427695 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2011 |
|
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
reforma
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
sociální status
|
cs |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
society
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
reform
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.subject |
social status
|
en |
dc.title |
Rodina, škola a jejich vliv na výchovu a vzdělání dítěte |
cs |
dc.title.alternative |
The family and the school: their effect on the education and upbringing of children |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nevoránek, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2006-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
Family realizes social adaptation child, its integrating to the society. Family designates social status child and way upbringing is background for child , from that will go out, till establish a family of one's own. Society has conspicuous intrest thereon, to family environment was primary sources of positive education. In current society is family function closely adherent with function of the school. School contribution of its professional care hereto, to child utilize its ability and can with headed by teacher in extenso evolve. Family and school, as two substantial social institution, are going through series of changes. These reform bringing possibility and necessity change communication level and cooperation of both these institution. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
2021
|
|
dc.date.assigned |
2005-04-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
vývoj dítěte
|
cs |
local.subject |
home and school
|
en |
local.subject |
child development
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account