dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Kopečková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T00:24:26Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T00:24:26Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19673
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě základní kapitoly, tedy na teoretickou a praktic-kou část. V teoretické části jsou definovány základní pojmy vztahující se k tématu práce, tedy aktivita, samostatnost, tvořivost a klíčové kompetence studentů. Kapitolám samostat-nosti a tvořivosti je dále věnována větší pozornost a jsou zde popsány jejich stupně, členění, fáze a vliv vzdělávacího systému na samostatnost a tvořivost studentů. V praktické části je proveden pedagogický výzkum, který je následně statisticky zpracován a vyhodnocen. Cílem této bakalářské práce je provést analýzu samostatnosti a tvořivosti studentů Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. |
cs |
dc.format |
79 s. |
cs |
dc.format.extent |
2825014 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
aktivita
|
cs |
dc.subject |
samostatnost
|
cs |
dc.subject |
tvořivost
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací systém
|
cs |
dc.subject |
klíčové kompetence
|
cs |
dc.subject |
activity
|
en |
dc.subject |
autonomy
|
en |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
education system
|
en |
dc.subject |
core competencies
|
en |
dc.title |
Samostatnost a tvořivost studentů Fakulty managementu a ekonomiky UTB ve Zlíně |
cs |
dc.title.alternative |
Student's Autonomy and Creativity at the Faculty of Management and Economics at TBU in Zlín |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2012-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is divided into two chapters, a theoretical and practical part. In the theoretical section there are defined basic terms related to the topic of work, it is activity, autonomy, creativity and core competencies of students. In the chapters about autonomy and creativity is also paid more attention and there are described a degree structure, phase and influence the education system towards autonomy and creativity of students. In the practical part is conducted educational research, which is then processed and statistically evaluated. The aim of this thesis is to analyse the autonomy and creativity of students of the Faculty of Management and Economics, Tomas Bata University in Zlín. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24848
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-03 |
|
local.subject |
vysokoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
ekonomické fakulty
|
cs |
local.subject |
kreativita
|
cs |
local.subject |
college students
|
en |
local.subject |
faculties of economics
|
en |
local.subject |
creative ability
|
en |