Vliv odměn a trestů ve výchově a vzdělávání dítěte se syndromem ADHD

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv odměn a trestů ve výchově a vzdělávání dítěte se syndromem ADHD

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šťastná, Jarmila
dc.contributor.author Skalková, Hana
dc.date.accessioned 2013-10-06T00:19:44Z
dc.date.available 2013-10-06T00:19:44Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19663
dc.description.abstract Práce se zabývá působením odměn a trestů na dítě se syndromem ADHD. Teoretická část je zaměřena na syndrom ADHD, na odměny a tresty a poté na specifičnost užívání těchto výchovných prostředků u dětí s ADHD. Cílem praktické části je prostřednictvím kvalitativního výzkumu zjistit, jaký vliv mají odměny a tresty na dítě se syndromem ADHD z pohledu jeho učitele na základní škole a rodiče. cs
dc.format 78 s. (135 837 znaků) cs
dc.format.extent 1710403 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výchova cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject odměna cs
dc.subject trest cs
dc.subject syndrom ADHD cs
dc.subject upbringing en
dc.subject education en
dc.subject reward en
dc.subject punishment en
dc.subject ADHD syndrome en
dc.title Vliv odměn a trestů ve výchově a vzdělávání dítěte se syndromem ADHD cs
dc.title.alternative The Effects of Reward and Punishment on Upbringing and Education of a Child with ADHD Syndrome en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the effects of reward and punishment on children with ADHD syndrome. The theoretical part is focused on the ADHD syndrome, rewards and punishments and then on the specific use of these educational methods on children with ADHD syndrome. The goal of the practical part is to determine the effects of reward and punishment on a child with ADHD syndrome from the viewpoint of a school teacher and a parent whilst using qualitative research. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24833
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-05-03
local.subject odměny a tresty cs
local.subject děti s handicapem cs
local.subject porucha ADHD cs
local.subject rewards and punishments en
local.subject children with handicaps en
local.subject attention deficit hyperactivity disorder en


Files in this item

Files Size Format View
skalková_2012_bp.pdf 1.631Mb PDF View/Open
skalková_2012_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
skalková_2012_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account