Analýza ekonomické výkonnosti a konkurenceschopnosti společnosti AM INTERIÉR, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza ekonomické výkonnosti a konkurenceschopnosti společnosti AM INTERIÉR, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Němec, Dobroslav
dc.contributor.author Mališka, Marek
dc.date.accessioned 2010-07-14T00:40:28Z
dc.date.issued 2006-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1965
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou ekonomické výkonnosti a konkurenceschopnosti společnosti AM INTERIÉR a navrhuje doporučení pro její posílení. Opírá se o dostupnou literaturu zaměřenou na toto téma a formuluje problematiku této oblasti. V analytické časti je prostřednictvím dostupných metod, podkladů firmy a jiných zdrojů zhodnocená úroveň ekonomické výkonnosti a konkurenceschopnosti firmy na jejímž zá-kladě jsou vypracovány doporučení a východiska pro management firmy. cs
dc.format 68 s., 9 s. příloh cs
dc.format.extent 1264376 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2026
dc.title Analýza ekonomické výkonnosti a konkurenceschopnosti společnosti AM INTERIÉR, a.s. cs
dc.title.alternative Economic analysis of efficiency and competitive advantages in company AM INTERIÉR en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Divoký, Jan
dc.date.accepted 2006-06-14
dc.date.vskp-available 2026-05-19
dc.description.abstract-translated This work is focused on the analysis of the competitive position and economic perform-ance of the manufacturing company AM INTERIÉR and makes recommendations to en-hance these areas. It is informed by extensive literature on the subject, and proposes a for-mulation of identified problem in the areas concerned. The analysis examines in detail, the company base and other resources, the estimated level of economic performance and competitive advantage of the company in its target market and, finally, provides recommendations and analytical data for the management of the company. en
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/118 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4281
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
mališka_2006_bp.pdfBlocked 1.205Mb PDF View/Open
mališka_2006_vp.pdf 45.46Kb PDF View/Open
mališka_2006_op.pdf 51.83Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account