Analýza ekonomické výkonnosti a konkurenceschopnosti společnosti AM INTERIÉR, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Němec, Dobroslav
|
|
dc.contributor.author |
Mališka, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T00:40:28Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1965
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou ekonomické výkonnosti a konkurenceschopnosti společnosti AM INTERIÉR a navrhuje doporučení pro její posílení. Opírá se o dostupnou literaturu zaměřenou na toto téma a formuluje problematiku této oblasti. V analytické časti je prostřednictvím dostupných metod, podkladů firmy a jiných zdrojů zhodnocená úroveň ekonomické výkonnosti a konkurenceschopnosti firmy na jejímž zá-kladě jsou vypracovány doporučení a východiska pro management firmy. |
cs |
dc.format |
68 s., 9 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1264376 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2026 |
|
dc.title |
Analýza ekonomické výkonnosti a konkurenceschopnosti společnosti AM INTERIÉR, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Economic analysis of efficiency and competitive advantages in company AM INTERIÉR |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Divoký, Jan |
|
dc.date.accepted |
2006-06-14 |
|
dc.date.vskp-available |
2026-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is focused on the analysis of the competitive position and economic perform-ance of the manufacturing company AM INTERIÉR and makes recommendations to en-hance these areas. It is informed by extensive literature on the subject, and proposes a for-mulation of identified problem in the areas concerned. The analysis examines in detail, the company base and other resources, the estimated level of economic performance and competitive advantage of the company in its target market and, finally, provides recommendations and analytical data for the management of the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/118
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4281
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account