Možnosti výchovného působení vychovatelů v dětských domovech v České republice.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti výchovného působení vychovatelů v dětských domovech v České republice.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šťastná, Jarmila
dc.contributor.author Sršňová, Vítězslava
dc.date.accessioned 2013-10-06T00:16:16Z
dc.date.available 2013-10-06T00:16:16Z
dc.date.issued 2011-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19657
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá ústavní výchovou v České republice. Cílem je popsat vý-chovně vzdělávací činnosti vychovatelů v dětských domovech a získat jejich postoje k výchově. Teoretická část se zabývá systémem náhradní výchovy a zároveň popisuje jed-notlivá zařízení, která se náhradní výchovou zabývají. Dále je věnována výchově v dětských domovech rodinného typu, náplni práce vychovatele a požadavcích na jeho vzdělání. Praktická část se zabývá výzkumem v dětských domovech. Zde je zjišťováno, jaké formy, metody a prostředky vychovatelé při práci s dětmi v těchto zařízeních nejčastěji používají. Tento výzkum se uskutečnil pomocí dotazníkového šetření. cs
dc.format 63 s. cs
dc.format.extent 3255687 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výchova cs
dc.subject péče cs
dc.subject autorita cs
dc.subject odměna cs
dc.subject trest cs
dc.subject education en
dc.subject care en
dc.subject authority en
dc.subject reward en
dc.subject punishment en
dc.title Možnosti výchovného působení vychovatelů v dětských domovech v České republice. cs
dc.title.alternative Possible Educational Influence of Educators in Children's Homes in the Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2012-06-12
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with constitutional care in Czech Republic. The main purpose is to describe educational activities of tutors and mentors in foster-care houses and orphanages and to learn their attitude to education. The theoretical part deals with foster care system and also describes various institutions involved in foster care. It also includes the information about education in foster houses with simulated family environment requirements on education and job of tutors. The practical part deals with research done in foster-care houses. Conditions, methods and means of education often used by tutors while working with children are observed and analyzed. The questionnaire method was used to perform this research. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23818
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-04-30
local.subject vychovatelé cs
local.subject dětské domovy cs
local.subject educators en
local.subject children’s homes en


Files in this item

Files Size Format View
sršňová_2012_bp.pdf 3.104Mb PDF View/Open
sršňová_2012_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
sršňová_2012_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account