Šikana z pohledu školního metodika prevence

DSpace Repository

Language: English čeština 

Šikana z pohledu školního metodika prevence

Show simple item record

dc.contributor.advisor Plšková, Alena
dc.contributor.author Šiška, Libor
dc.date.accessioned 2013-10-06T00:05:55Z
dc.date.available 2013-10-06T00:05:55Z
dc.date.issued 2009-04-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19647
dc.description.abstract V bakalářské práci se snažím analyzovat problematiku šikany dětí na základních školách. V teoretické části práce se pokouším ukázat podmínky vhodné pro vznik šikany a její vývoj na základě skupinové dynamiky. Dále pak popisuji specifika šikanování ve školním prostředí, složitost odhalování a léčení následků šikany. V další části se zmiňuji o vzniku a významu školního metodika prevence, o důležitosti jeho práce. Rovněž se snažím naznačit a ukázat možnou prevenci, jako základního prostředku pro boj se šikanou. V praktické části se snažím ukázat důležitost dotazníkového šetření a o nutnosti vlastního sebehodnocení cs
dc.format 87 cs
dc.format.extent 1034650 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Agrese cs
dc.subject agresor cs
dc.subject oběť cs
dc.subject šikana cs
dc.subject šikanování cs
dc.subject školní metodik prevence cs
dc.subject prevence cs
dc.subject Aggression en
dc.subject aggressor en
dc.subject victim en
dc.subject bullying en
dc.subject school prevention methodologist en
dc.subject prevention en
dc.title Šikana z pohledu školního metodika prevence cs
dc.title.alternative Bullying from the Point of View of a School Prevention Methodist en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, Petr
dc.date.accepted 2012-06-07
dc.description.abstract-translated I want to analyze the issues of children bullying at elementary schools in this bachelor thesis. In the theoretical part I concentrate on the conditions which are convenient for the bullying formation and its development based on the group dynamics. Furthermore, I describe the characteristics of bullying in the school environment, the difficulties to reveal it and the treatment of the bullying consequences. I mention the formation and the development of the prevention school methodologist and the importance of his work. Besides I want to suggest and show the possible prevention as the means of the fight against the bullying. I deal with the importance of the questionnaire research and the need of self evaluation. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 17401
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2012-04-30
local.subject prevence šikany cs
local.subject základní školy cs
local.subject oběti šikany cs
local.subject bullying prevention en
local.subject elementary schools en
local.subject victims of bullying en


Files in this item

Files Size Format View
šiška_2012_bp.pdf 1010.Kb PDF View/Open
šiška_2012_vp.doc 29.5Kb Microsoft Word View/Open
šiška_2012_op.doc 29Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account