Účinné způsoby firemní komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Účinné způsoby firemní komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Oralová, Renata
dc.contributor.author Šandová, Irena
dc.date.accessioned 2013-10-06T00:05:36Z
dc.date.available 2013-10-06T00:05:36Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19646
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na účinné způsoby firemní komunikace, především na její vnitrofiremní část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako komunikace, sociální komunikace, komunikační proces, vnitrofiremní komunikace, firemní kultura, principy efektivní komunikace. Jsou zde nastíněny vzájemné vztahy mezi vnitrofiremní komunikací a firemní kulturou, kterou tvoří především morální a etické zásady. V závěru teoretické části jsou uvedeny možné důsledky nefunkční vnitrofiremní komunikace a možnosti předcházení jim. V empirické části je proveden kvantitativní výzkum zaměřený na otevřenou komunikaci, poskytování zpětné vazby, funkci firemní kultury a spokojenost s fungováním firmy. cs
dc.format 60 s. cs
dc.format.extent 800254 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikace cs
dc.subject sociální komunikace cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject vnitrofiremní komunikace cs
dc.subject komunikační proces cs
dc.subject předpoklady dorozumění cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject efektivní komunikace cs
dc.subject Communication en
dc.subject social communication en
dc.subject corporate communication en
dc.subject internal communication en
dc.subject communication process en
dc.subject understanding requirements en
dc.subject corporate culture en
dc.subject effective communication en
dc.title Účinné způsoby firemní komunikace cs
dc.title.alternative Effective Ways of Corporate Communication en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Němcová, Zuzana
dc.date.accepted 2012-06-08
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on effective ways of corporate communication, especially in its internal part. In the theoretical part defines basic concepts such as communication, social communication, communication process, internal communications, corporate culture, principles of effective communication. There are outlines the relationship between internal communications and corporate culture, which consists primarily moral and ethical principles. In conclusion, the theoretical part are the possible consequences of dysfunctional internal communications and the possibility of preventing them. In the empirical part is carried out quantitative research on open communication, feedback, feature corporate culture and satisfaction with the functioning of the company. en
dc.description.department Skupina managementu a ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/98 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23738
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-27
local.subject interní komunikace cs
local.subject internal communication en


Files in this item

Files Size Format View
šandová_2012_bp.pdf 781.4Kb PDF View/Open
šandová_2012_vp.zip 17.66Kb Unknown View/Open
šandová_2012_op.doc 31.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account