dc.contributor.advisor |
Oralová, Renata
|
|
dc.contributor.author |
Šandová, Irena
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T00:05:36Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T00:05:36Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19646
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na účinné způsoby firemní komunikace, především na její vnitrofiremní část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako komunikace, sociální komunikace, komunikační proces, vnitrofiremní komunikace, firemní kultura, principy efektivní komunikace. Jsou zde nastíněny vzájemné vztahy mezi vnitrofiremní komunikací a firemní kulturou, kterou tvoří především morální a etické zásady. V závěru teoretické části jsou uvedeny možné důsledky nefunkční vnitrofiremní komunikace a možnosti předcházení jim. V empirické části je proveden kvantitativní výzkum zaměřený na otevřenou komunikaci, poskytování zpětné vazby, funkci firemní kultury a spokojenost s fungováním firmy. |
cs |
dc.format |
60 s. |
cs |
dc.format.extent |
800254 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní komunikace
|
cs |
dc.subject |
vnitrofiremní komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační proces
|
cs |
dc.subject |
předpoklady dorozumění
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
efektivní komunikace
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
social communication
|
en |
dc.subject |
corporate communication
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
communication process
|
en |
dc.subject |
understanding requirements
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
effective communication
|
en |
dc.title |
Účinné způsoby firemní komunikace |
cs |
dc.title.alternative |
Effective Ways of Corporate Communication |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Němcová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2012-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on effective ways of corporate communication, especially in its internal part. In the theoretical part defines basic concepts such as communication, social communication, communication process, internal communications, corporate culture, principles of effective communication. There are outlines the relationship between internal communications and corporate culture, which consists primarily moral and ethical principles. In conclusion, the theoretical part are the possible consequences of dysfunctional internal communications and the possibility of preventing them. In the empirical part is carried out quantitative research on open communication, feedback, feature corporate culture and satisfaction with the functioning of the company. |
en |
dc.description.department |
Skupina managementu a ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/98
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23738
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
local.subject |
interní komunikace
|
cs |
local.subject |
internal communication
|
en |