Metody výchovy dětí s ohledem na jejich specifické povahové vlastnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Smola, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Beníšková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-05T23:53:56Z |
|
dc.date.available |
2013-10-05T23:53:56Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19625
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je primárně zaměřená na výchovu dětí a problémy spojené s různými vlastnostmi dětí. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsané základní pojmy, výchova, vliv prostředí na rozvoj osobnosti a specifické povahové vlastnosti a metody výchovy. Praktická část pak rozvádí kapitolu hyperaktivních dětí a popisuje zkušenosti rodičů s výchovou hyperaktivního dítěte. |
cs |
dc.format |
54 s. |
cs |
dc.format.extent |
1469829 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
výchovné poradenství
|
cs |
dc.subject |
výchovné metody
|
cs |
dc.subject |
specifické povahové vlastnosti
|
cs |
dc.subject |
vývoj dětí
|
cs |
dc.subject |
povaha
|
cs |
dc.subject |
psychologie dítěte
|
cs |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
education consulting
|
en |
dc.subject |
educational methods
|
en |
dc.subject |
specific personality traits
|
en |
dc.subject |
the development of children
|
en |
dc.subject |
nature
|
en |
dc.subject |
psychology of child
|
en |
dc.title |
Metody výchovy dětí s ohledem na jejich specifické povahové vlastnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Methods of Education of Children with Regard to their Specific Character Traits |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šalenová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is primaly focused on raising children and the problems with children specific properties. It is divided into theoretical and practical part. Theoretical part describes the basic concepts, education, influence of environment on personality development and described specific characters traits and methods of education. The practical part is based on chapter about hyperactive children and describes the parents experiences of hyperactive child's upbringing. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24738
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2012-05-03 |
|
local.subject |
lidské vlastnosti
|
cs |
local.subject |
rodinná výchova
|
cs |
local.subject |
výchova dítěte
|
cs |
local.subject |
human traits
|
en |
local.subject |
family education
|
en |
local.subject |
child rearing
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account