Alternativní školství v současném výchovně - vzdělávacím systému
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jůzl, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Menšíková, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-05T23:52:28Z |
|
dc.date.available |
2013-10-05T23:52:28Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19623
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce ?Alternativní školství v současném výchovně ? vzdělávacím systému? podává přehled o alternativních školách. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku a náhled vybraných alternativních škol. Praktická část se zabývá tím, jak tyto školy pomáhají při začleňování fyzicky, psychicky či sociálně postižených dětí. Tato bakalářská práce podává náhled do dnešních alternativních metod výuky. |
cs |
dc.format |
57 |
cs |
dc.format.extent |
574086 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Alternativní pedagogika
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
pozorování
|
cs |
dc.subject |
rozhovor
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
Alternativ pedagogy
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
observation
|
en |
dc.subject |
dialog
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
pedagogue
|
en |
dc.title |
Alternativní školství v současném výchovně - vzdělávacím systému |
cs |
dc.title.alternative |
Alternative Schooling in Contemporary Education System |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tannenbergerová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2012-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor Thesis ?Alternative schooling in current education system? reports an outline about alternativ schools. The theory is focused on characteristic and outlook of chosen alternativ schools. The practise deals with the way how these schools support inclusion of physically, mentally or socially disabled children. This Bachelor Thesis gives an insight into present alternativ methods of teaching. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23619
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
local.subject |
alternativní školy
|
cs |
local.subject |
alternative schools
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account