Vliv psychomotoriky na rozvoj interpersonalnich vztahů u dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Blahutková, Marie
|
|
dc.contributor.author |
Bartošíková, Radana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-05T23:48:15Z |
|
dc.date.available |
2013-10-05T23:48:15Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19616
|
|
dc.description.abstract |
Má práce je zaměřena na problematiku vlivu psychomotoriky na interpersonální vztahy u dětí předškolního věku. Zabývá se i tím, jak jsou učitelky seznámeny s psychomotorikou a zda ji využívají i v samotné praxi. Teoretická část vymezuje pojmy a teoretická východiska z oblasti dítě předškolního věku a psychomotoriky. V praktické části byl realizován výzkum v prostředí mateřské školy, kde byl proveden experiment v podobě deseti lekcí psy-chomotorických činností. |
cs |
dc.format |
61 |
cs |
dc.format.extent |
3646129 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zdraví
|
cs |
dc.subject |
pohyb
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
psychomotorické hry
|
cs |
dc.subject |
interpersonální vztahy
|
cs |
dc.subject |
health
|
en |
dc.subject |
locomotion
|
en |
dc.subject |
preschool age
|
en |
dc.subject |
psychomotoric games
|
en |
dc.subject |
interpersonal relations
|
en |
dc.title |
Vliv psychomotoriky na rozvoj interpersonalnich vztahů u dětí předškolního věku |
cs |
dc.title.alternative |
Influence of Psychomotorics on Interpersonal Telations of Preschool Children |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mitrychová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2012-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor Thesis focuses on the problematics of the influence of psychomotorics on interpersonal relations of preschool children. It also deals with how teachers are familiar with psychomotorics and if they use it in practice. The theoretical part describes the basics and basic theories in the area of preschool children and psychomotorics. The practical part consists of research in kindergartens, where there was executed an experiment in the form of ten lessons of psychomotoric activities. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24178
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
local.subject |
psychomotorika
|
cs |
local.subject |
perceptual-motor skills
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account