Vliv psychomotoriky na rozvoj interpersonalnich vztahů u dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv psychomotoriky na rozvoj interpersonalnich vztahů u dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Blahutková, Marie
dc.contributor.author Bartošíková, Radana
dc.date.accessioned 2013-10-05T23:48:15Z
dc.date.available 2013-10-05T23:48:15Z
dc.date.issued 2011-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19616
dc.description.abstract Má práce je zaměřena na problematiku vlivu psychomotoriky na interpersonální vztahy u dětí předškolního věku. Zabývá se i tím, jak jsou učitelky seznámeny s psychomotorikou a zda ji využívají i v samotné praxi. Teoretická část vymezuje pojmy a teoretická východiska z oblasti dítě předškolního věku a psychomotoriky. V praktické části byl realizován výzkum v prostředí mateřské školy, kde byl proveden experiment v podobě deseti lekcí psy-chomotorických činností. cs
dc.format 61 cs
dc.format.extent 3646129 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zdraví cs
dc.subject pohyb cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject psychomotorické hry cs
dc.subject interpersonální vztahy cs
dc.subject health en
dc.subject locomotion en
dc.subject preschool age en
dc.subject psychomotoric games en
dc.subject interpersonal relations en
dc.title Vliv psychomotoriky na rozvoj interpersonalnich vztahů u dětí předškolního věku cs
dc.title.alternative Influence of Psychomotorics on Interpersonal Telations of Preschool Children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mitrychová, Lenka
dc.date.accepted 2012-06-19
dc.description.abstract-translated This Bachelor Thesis focuses on the problematics of the influence of psychomotorics on interpersonal relations of preschool children. It also deals with how teachers are familiar with psychomotorics and if they use it in practice. The theoretical part describes the basics and basic theories in the area of preschool children and psychomotorics. The practical part consists of research in kindergartens, where there was executed an experiment in the form of ten lessons of psychomotoric activities. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24178
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-05-04
local.subject psychomotorika cs
local.subject perceptual-motor skills en


Files in this item

Files Size Format View
bartošíková_2012_bp.pdf 3.477Mb PDF View/Open
bartošíková_2012_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
bartošíková_2012_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account